miercuri, 13 februarie 2013

Tudorel Popa vs Maruta

            Fiind in trecere prin fata televizorului, am tras cu ochiul la prea-interesanta emisiune Happy Hour.
            Maruta il are invitat pe Tudorel Popa, cel cu sa trecem la treaba, de la Romanii au talent. Se pare ca omul ajuta copiii saraci desi castiga doar 700 de lei. Dar de o parte din bani face cumparaturi in fiecare luna pentru unele case de copii. Foarte frumos.
            Surpriza lui Maruta pentru el a fost o Dacia papuc plina cu niste cutii de la Lidl, cica dulciuri, pe care Tudorel sa le dea ca fiind din partea lui. Reactia omului l-a lasat pe fantasticul si prea-rapidul Maruta cam fara cuvinte: "...eu trebuie sa lucrez 5 luni ca sa cumpar ce e in masina asta, chiar 6..."
            Problema simpla de matematica: daca Tudorel isi da jumatate din salariu copiilor, in 5 luni cat cheltuie cu acestia?
            Maruta, ti-a pus Tudorel eticheta emisiunii!

8 comentarii:

  1. Tot e bine ca a facut ceva pentru el, o sa apara pe scena si va primi 300 de euro pentru un spectacol. La o emisiune anterioara i-a dat 2000 de euro din partea Pro TV. Cam putin pentru valoarea lor, numai Maruta are vreo 15000 de euro pe luna, iar Esca vreo 40000. :)) Dar e foarte bine si asa. Unii sunt multimilionari si nu fac nici ce face Maruta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, am vazut dupa aia si eu, a primit o garsoniera si bani, mi-a parut putin rau de ce am scris. :)). Da lasa, ca are Maruta ce pacate sa spele...

      Ștergere
  2. Pe mine m-a impresionat omul asta simplu, cu intelect mai mic dar suflet mare. Tot e bine ca l-au ajutat pe el nu pe ingalata aia mincinoasa de Ioana Tufaru(parca asa o cheama) care n-avea decat "meritul" de a fi fiica Andei Calugareanu si nu voia a munceasca nimic...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu consider ca Tudorel e mai om decat altii, el din ce nu are, nu din surplus...

      Ștergere
  3. Oamenii simpli ne dau mereu lectii de viata. Nu am vazut emisiunea. Dar inteleg mesajul. Intotdeauna un om sarac imparte mai cu drag ce are decat unul bogat, pentru ca, pentru un sarac, omul de langa el conteaza iar suferinta si durerea lui, e si a sa. Un bogat nu are insa ochi si suflet sa se piarda in ''nimicuri'':

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oamenii simpli nu au nevoie de promovare. In rest ceilalti, cam da, pentru ca se considera intr-o competitite.

      Ștergere
  4. Orice ar spune unii, Maruta face si bine, dar mai si greseste. Insa greseste incercand si nu comentand de pe margine actiunile altora.

    RăspundețiȘtergere