duminică, 17 februarie 2013

Betivii, acesti agenti de circulatie...

            In drum spre casa era sa lovesc doi betivi cu masina. Inainte cu 15 minute discutam cu cineva care tremura din cauza ca un betiv ii sarise in fata masini. Oamenii erau pe mijlocul drumului, fericiti, pe o portiune de drum cu curbe dar unde se circula cu viteza. La aproximativ 10 km de o localitate.
            Imi amintesc cum anul trecut sunasem la politie dintr-un motiv similar, un betiv facea legea pe un drum judetean. Tanti m-a intrebat unde e omul, i-am spus ca l-am pus pe marginea drumului, iar tanti mi-a raspuns ca daca nu e partea carosabila nu tine de ei. Imi mai amintesc cum un tanar si-a distrus viata pentru ca intr-o noapte a trecut cu masina peste un betiv ce dormea in mijlocul drumului si l-a omorat.
            Imi amintesc si cum in alte tari, daca esti pe jos pe un drum cat de cat circulat, in 2 minute e un echipaj de politie langa tine.

6 comentarii:

  1. E plin de betivani in tara asta..Cred ca in curand ne va fi greu sa ii ocolim...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de usor se spala ai nostri pe maini... De cat timp are nevoie un om beat pentru a trece de pe marginea drumului pe carosabil? Situatia este identica cu cea a femeilor batute de soti, pe care nu ii intreaba nimeni de sanatate daca sotiile lor nu le fac reclamatii. :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, cei care fac reclamatii sunt pedepsiti. si mustrati, ca indraznesc sa deranjeze pentru nimicuri din astea...

      Ștergere