sâmbătă, 15 decembrie 2012

Concluzii din trafic

           Ieri am fost putin pe drumuri si am tras niste concluzii dure.
           In trafic nu mai exista cultul responsabilitatii. Cum nu exista cultul responsabilitatii, nu mai exista linie continua, STOP, semnalizari, faruri aprinse, limita de viteza, pietoni. Exista doar masini tari si bani multi.
           Nu mai exista bun simt. Oamenii isi lasa masinile in mijlocul drumului, blocand tot traficul dinspre nord inspre sud, ca asa vreau ei, sa opreasca fix in fata magazinului de unde-si cumpara seminte.
           Oamenii sunt tot mai necivilizati. L-am evitat pe un sofer care a intors in intersectie cu pedala-n podea, la limita limitelor. A inceput sa ma injure. Am facut semn cu farurile unui sofer care mergea pe banda a doua cu 40 la ora, atat in localitate cat si in afara. M-a injurat. Am incetinit pentru ca niste copii se jucau cu bulgari pe marginea drumului. Soferul din spate m-a injurat.

4 comentarii:

  1. Ceea ce mi se pare mie ciudat este ca, atunci cand sunt conditii mai dificile de trafic, soferii au tendinta de a parca sau a merge aiurea. Mi se pare ca ar trebui sa fie invers, adica atunci cand e mai greu sa nu mai inrautatesti si tu situatia. Cred ca in mintea lor isi spun ca e greu, asa ca ar trebui sa fie intelesi de catre ceilalti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, toata vara circula cu proiectoarele aprinse, iar cand e ceata le sting.
      exact, numai lor le e greu.

      Ștergere
  2. hello. te-am nominalizat la Blog of the year 2012 Award :) http://amiralul.info/2012/12/15/blog-of-the-year-2012-award/

    RăspundețiȘtergere