duminică, 29 aprilie 2012

Strigat personal de ajutor

            Hai sa zicem ca suntem cativa care nu putem tolera ce se intampla in Romania. De la gunoaiele de pe jos la politica de sus. Care intelegem ca delimitarea dintre jos si sus, dintre lege si faradelege, dintre rau si bine e tot mai neclara. Care nu suntem de acord ca statul sa ia totul si sa ofere ce vrea. Care stim exemple clare de coruptie, care avem vecini care fura, care am fost si suntem neindreptatiti. Ce ar trebui sa facem?
            Pe bune, ce e de facut? Cum ar trebui sa actionam, ca cel putin sa dormim mai linistiti ca macar incercam? Chiar nu exista nici o varianta concreta care sa ne faca macar sa speram?
            Unii ar spune asteptarea. Eu zic ca nu, pentru ca lucrurile decurg in sens invers si cei care nu fura in scurt timp vor lucra pe gratis pentru cei care fura.
             Asa ca va rog sa veniti cu idei. Pentru ca sa scriem pe bloguri ca tampitii nu da randament.

4 comentarii:

  1. Eu propun sa-i incurajam pe cei cinstiti sa plece. macar sa nu mai fie de la cine sa se fure. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca as avea o solutie...
    Deocamdata aplic doar solutia unui copil mic: imi iau jucariile si plec acasa. Adica nu mai votez. Oricum, votul meu nu face altceva decat sa legitimeze starea de acum. Iar asta ma coboara pe mine, ma simt ca si cum as fi partas.
    Cu toate astea, eu sunt optimist in ceea ce priveste viitorul indepartat (dar nu foarte).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. varianta ta, sa nu mai votezi, nu e buna. bun, nu mai votam. ei isi vor face rost oricum de voturi. si tot vor ramane.

      Ștergere