sâmbătă, 22 martie 2014

Trafic (international)

             Un prieten are firma de transport international si cateva camioane. Ma suna disperat ca francezii i-au blocat un camion, pentru ca soferul a falsificat diagramele. 4500 de euro amenda.
             De doua zile vorbesc la telefon cu seful centrului de control de trafic (cum e ARR-ul la noi) din zona respectiva. De doua zile omul ma asculta, imi explica, ma suna inapoi, iar imi explica, imi asculta variantele, plangerile, acuzatiile. Ieri mi-a spus ca i se termina programul de lucru, dar daca nu am inteles ceva, imi lasa o adresa de mail si un numar de telefon pe care-l pot contacta. Ne suna el seara de la el de acasa. L-am disperat cu telefoanele, ne raspunde mereu. Ne lasa sa luam marfa din camion. Ne ajuta sa facem contestatie. Se ingrijeste de sofer, ii duce mancare, haine, etc. Asta-i francezul. Pe care nu-l cunoastem si nu ne cunoaste.
             Romanul (soferul), in schimb... pai il injura si-l acuza ca fix pe el l-a prins si ca are ceva cu el. Si nu recunoaste nimic. Si ameninta ca da foc centrului rutier si tuturor francezilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu