Am facut cateva ture la Viena si am obsevat un lucru: dimensiunile si capacitatea cilindrica a masinilor care se aduc in Romania au inceput sa scada. Asta inseamna ca romanii au inteles ca nu ajuta cu nimic sa ai spatiu in masina dar si in portmoneu. Si ca ajungi la fel de bine unde ai nevoie cu un motor de 1.4 l ca si cu unul de 2.0 l. Si ca e nasol sa te dai mare pe sosele si apoi sa ajungi umil in pompa sa-ti numeri banii pentru inca 50 de km. Asa ca au trecut pe Polo si Clio, cu doua usi, daca se poate.
Asteptam ziua in care vom intelege ca pe jos sau cu bicicleta ajungem mai repede la munca. Si mai ieftin.
Nu uita sa iei cu tine macar un breloc daca nu niste seminte sau macar un pumn de monezi sa le zornai in buzunar atunci cand te mai deplasezi seara pe jos sau chiar pe bicicleta prin sate pustii austriece. (Vezi completarile de sub articolul anterior.)
RăspundețiȘtergereAm o esarfa din usturoi la gat.
ȘtergereInteleg si rostul bitelor, insa e nevoie de piste ca sa ma deplasez la munca. Nu m-as risca fara o pista, unii soferi nu se uita nici in stanga nici in dreapta.
RăspundețiȘtergereCu echipament adecvat o bicicleta isi are dreptul pe sosele.
ȘtergereIntre timp a crescut taxa de mediu sau ceva de genul acesta, mai ales pt masinile cu motor puternic.
RăspundețiȘtergereTaxa de mediu care a nu stiu cata oara e declarata ilegala.
ȘtergereDeja masinile cu motor mare dar de lux se vand la preturi de nimic. Motoarele mici de noua generatie sunt mai eficiente.
RăspundețiȘtergereSunt impuse.
ȘtergereIn Ploiesti a inceput sa fie la moda sa mergi cu bicicleta, dar in weekenduri. E drept, si sub impulsul dat de vremea frumoasa. :)
RăspundețiȘtergereSi... nu mai sunt masini?
ȘtergereCorect, numai cà trebuie multà grijà pe stràzile noastre..
RăspundețiȘtergereDa, trebuie casca si asigurare.
Ștergere