vineri, 12 iulie 2013

Cine nu lucreaza nici sa nu manance

            Exista niste categorii de oameni care nu-mi plac si unii pe care nu-i suport.
            Nu-mi plac oamenii mandri, repeziti, mincinosi, rai, prosti, egoisti, lacomi.
            Nu suport oamenii lasi si lenesi. Pe unii dintre cei fara curaj ii inteleg, poate fi ereditar. Dar pe cei lenesi si implicit profitori nu-i pot tolera, indiferent ca-mi sunt prieteni, cunostinte sau neamuri. Consider injositor sa fii sanatos dar sa traiesti cu mana intinsa. Sa traiesti, uneori chiar bine, pe munca si efortul cuiva. Sa te pui consecvent la masa, sa ceri, sa nu refuzi nimic, sa nu ai limite, sa nu te gandesti ca fiecare felie de paine costa si daca tu esti invatat doar sa primesti cineva trebuie sa procure ceea ce tu primesti. Cand nu mai merge treaba, mergem la bunici, ca au muncit toata vara si au strans 20-30 de lei, iar camara e plina.
             Pe langa toate astea, mai scrii si pe Facebook cat de bine traiesti tu pe spatele cuiva si ce bine ii merge masina.
             Cine nu lucreaza nici sa nu manance.
           

14 comentarii:

  1. Eu as vrea sa nu mai mananc dar nu ma pot abtine. Oare daca n-as mai muncii as reusi? :)
    Si am si eu ciuda pe parazitii astia, oameni tineri, sanatosi la trup si minte dar bolnavi la suflet si fara nici o jena.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt niste lipitori, care unde e rost de-o bere sunt prezenti. Cica sunt prea tineri ca sa munceasca dar prea cu pretentii ca sa se multumeasca cu putin.

      Ștergere
    2. Am intalnit si eu cazuri de felul asta , gata poricand sa le pice mucul acolo unde e ceva ce ar putea sa obtine gratis . Nu cred ca e o trasatura de caracter a romanilor ci cred ca astfel de personaje exista peste tot cu specificatia ca din pacate nu prea e incurajata munca in Romania, ajutoarele sociale se acorda fara sa-i responsabilizeze cu ceva pe cei care le primesc, in conditiile in care salubrizarea unui oras ar putea fi facuta foarte bine cu acesti oameni fara a mai fie nevoie sa pletesti niste angajati.Insa cum primarii se bazeaza pe votul lor caci poate fi usor cumparat, treaba asta nu o sa dispara prea curand, poate doar daca intr-un final clasa de mijloc (asa subreda cum e) incepe sa se implice mai mult in viata politico-sociala.Pe astia nici nu-i pot cumpara primarii si o buna parte din ei sunt si educati.

      Ștergere
    3. Nu am zis ca sunt neaparat romani. Da, sunt educati, nu au cei 7 ani de-acasa, dar au inteligenta, caci altfel nu ar reusi sa intre sub pielea oamenilor.

      Ștergere
    4. Nu stiu daca nu cumva speculeaza slabiciunile celorlalti: origoliul, dorinta de a se simti deasup[ra celorlalti, placerea pentru periuta.Eu nu cred ca ei sunt destepti si ceilalti, care le permit, sunt niste idioti ci cred ca uneori sunt speculate marile slabiciuni ale omului .In cazul asta nici nu stiu pe cine sa compatimesc .

      Ștergere
  2. foarte bun articolul si descrie perfect tara asta. si eu sunt satul de mincinosi, de profitori si de nesimtiti ca de mere acre. am de-aface cu ei zilnic.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cine fura (evaziune, escrocherii, fraude etc.) sa nu manance.

    RăspundețiȘtergere
  4. Aoleu ! Si tocmai ma decisesem ca in acest weekend sa fiu cat mai lenes si profitor ! Zau, chiar mi-am zis ca NU am chef sa continui sa scriu articolele mele despre literatura scandinava de sec 19 pe blogul meu, ci vreau asa doar sa comentez pe alte bloguri, profitand de munca altor oameni care imi ofera chestii de care sa profit pt a comenta exact ca niste pere malaiete care sa-mi pice mie direct in poala, plus chiar in clipa asta ma gandeam ca nu am chef sa aspir dupa masa, asa cum fusesem programat, si sa profit (pe spinarea lui Victor) ca Anneline nu revine decat maine de la Paris, si eu sa trag un pui de somn !

    RăspundețiȘtergere