miercuri, 24 iulie 2013

Ceas Casio

             Pentru ca imi plac lucrurile trainice, nu cele la moda si pentru ca imi place sa ma pot baza pe ceea ce am, in orice conditii, mi-am luat un ceas Casio. 10 ani garantie, ceas plus baterie. Rezista la 100 de metri adancime. Merge la sutime de secunda. In vreo 4 ani l-am dat jos doar de vreo 3 ori si atunci l-am scapat de pe terasa pe beton. L-am lovit, l-am frecat de ziduri, l-am agatat, l-am tinut in apa... nici gram de plangere.
             Acum voi o sa-mi enumerati cateva marci de ceasuri mai bune, dar nu ma intereseaza. Poate cele elvetiene. Sa fie intr-un ceas bun.
    


26 de comentarii:

  1. mie imi plac ceasurile timex, dar imi plac si swatch, dar astea swatch nu sunt asa de rezistente, ca uite tocmai mi s-a zgariat unul si imi pare rau ca era frumos, dar de mers merge, plus ca in cazul meu nu e nevoie sa fie rezistent la socuri sau presiuni prea mari ci doar sa aiba secundar si sa reziste daca il stropesc cumva cu apa cand e randul meu sa spal vasele (ca nu m-am obisnuit inca sa-l scot de la mana cand spal vasele, mereu uit plus uit sa imi pun cizmele si manusile si sortul de cauciuc, si de fapt nici nu vreau sa mi le pun, de obicei spal vasele asa improvizat si la repezeala, ca daca nu ma echipez am impresia ca nici nu muncesc, e o chestie asa de autosugestie, pt ca eu nu suport sa spal vasele, si incerc sa uit ca le spal in timp ce le spal, la nivel de disociere isterica ca atunci cand esti obligat sa faci ceva total neplacut sau chiar ca si cum ai fi hipnotizat sau chiar somnambul in cazurile mai grave)

    la casio mie nu mi-a placut niciodata designul, plus au curele proaste si din materiale subcalitative, plus pe dimensiuni adesea neadaptate dimensiunilor barbatilor din vest, ci mai mult pt incheieturi mai fine de asiatici, dupa cum se vede si in fotografia de mai sus...e o chestie mai mult estetica dar e si ergonomica pe anumiti parametri

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde de model. La G-shock-uri sunt bune si pe incheieturi late. Ba chiar cred ca-s imense pentru japonezi. Tocmai ce am primit unul si e foarte adaptat pe laba mea. Dar sunt de acord ca cureaua e proasta si din material subcalitativ. Totusi design-ul de la G-shock (de masculi) mi se pare suficient de masculin, n-am ce-i reprosa.

      Ștergere
    2. Am avut un Timex Expedition, l-am luat in Dublin, era extraordinar. Curea, ecran, tot. Pana acum e locul 1.

      Ștergere
  2. Eu nu am nici Casio si nici Rolex. Am un ceas sovietic, cumparat de bunicul meu de la un soldat rus in timpul celui de al doilea razboi mondial. Stare perfecta de functionare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haaaa! Mai si vindeam nu numai luam! :D Imi place! Ce marca e?

      Ștergere
    2. A, da si tata avea unul de la bunicul, si a functionat cam pana prin 1990 cred, dar nu mai tin minte daca s-a oprit de la sine sau l-am stricat eu intorcandu-l asa in prostie si rupandu-i arcul, efectiv nu tin minte exact, dar e chiar destul de posibil sa-l fi stricat eu....zau, ce nu a reusit razboiul plus nu stiu prin ce peripetii a trecut ceasul ala dupaa aia, si l-am stricat eu cand statea si el in sfarsit asa odihnindu-se linistit intr-un sertar !

      Ștergere
    3. Al lui tata era Slava, dar nu stiu ce fel ca eram mic atunci cand ma jucam cu el, nu mai tin minte.

      Ștergere
    4. Ai mei au un ceas de perete Slava.

      Ștergere
    5. Si mama a avut un ceas rusesc de dama, dar mai recent, cred ca i l-a luat tata cadou de pe la Praga de undeva cand erau tineri dar asta inainte sa ma nasc eu, prin anii 70. Era asa ff mic si dragalas, cred ca era de aur, nu mai tin minte ca pe mine nu ma interesau asa ceasurile si bijuteriile, nu stiu de ce nu m-au interesat niciodata, nici macar asa la muzeu, FFFFFFFFFFF ultra rar imi place mie vreo bijuterie, si, CULMEA, de cate ori chiar mi-a placut mie personal vreo bijuterie si am pus mana pe ea si a devenit a mea, zau am pierdut-o, nu stiu ca nu pot sa tin absolut nici o valoare reala asa pe langa mine, pur si simplu le pierd, dar din totala prostie asa si neatentie, ori ca le uit prin hoteluri, sau prin diverse bai publice, ori ca imi cad de prin buzunare, pt ca am uitat sa le impachetez frumos undeva si, daca trebuie sa plec de undeva in alta parte si le vad asa in ultima clipa, ca sa nu le las vraiste sau in urma, le var in buzunare asa laolalata cu monezile si 2 breloace, ori pur si simplu de multe ori le las vraiste, fara sa fie in vreun sertar incuiat, sau undeva anume, si le iau altii care trec pe acolo, sau cad pe sub pat si uit de ele, etc, zau, niciodata nu am reusit sa pastrez eu personal vreun obiect autentic valoros, indiferent de daca il cumparasem eu sau il primisem cadou sau oricum indiferent de origine, eu le pierd, si le pierd tocmai si pe alea care-mi placusera, pt ca daca ajunsesera sa fie ale mele, in posesia mea, insemna ca imi placusera, ca altfel eu nu acumulez obiecte asa doar pt ca sunt valoroase, nu am absolut nici o inclinatie de hobby de colectionar.

      Ștergere
  3. Si eu cand ma gandesc ca port ceva de plastic si o duce la fel de bine ca si acum 6 ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mama l-a nimerit. A gandit cu responsabilitate si la 11 ani, in loc de o masina cu telecomanda, mi-a luat un ceas de la singura ceasornicarie profi din oras, acum inchisa. A dat pe el vreo 90 lei, dar stia batranul ceasornicar ca merita luat. Si mama a avut incredere; pe atunci, inca puteai cere un sfat pe bune de la comerciant. Acum, intreaba pe doamna de la ceasornicarie daca e bun ceasul ala de 15 lei din vitrina, şi-o sa-ti spuna ca te duce mai mult decat un Casio strasnic.

      Ștergere
  4. Eu tocmai am primit de ziua mea un G-shock. Imi place, e misto. E ca o jucarica. E simpatic, face muuult mai multe chestii decat ma asteptam si nu te plictisesti cu el. Bine, nici nu l-as purta la costum :D. Altfel eu am Swatch-uri cu diverse culori si modele (ca-s foarte ieftine si poti cumpara la kilogram) si Tissot. Astea, categoria sport/militara imi plac. Sunt zdravene (desi am prieteni care s-au plans de ele), au combinatii misto de culori si arata bine. Ma deranjeaza insa ca consuma bateria rapid. Tot pe motiv de extra-functii. Eu in general prefer ceasurile cu limbi nu afisaj digital (strict pe motiv ca mi se pare design-ul mai misto)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am unul acasa, mai elegant, stocheaza date, are cablu, soft, nici nu se vede, e ceas de agenti secreti.

      Ștergere
  5. Eu mă gândesc uneori că unele obiecte sunt intenționat concepute să se deterioreze rapid tocmai pentru a avea firma producătoare vânzări...

    RăspundețiȘtergere
  6. Am avut un ceas electronic Casio cumparat din Germania pe care l-am purtat 21 de ani. Bateria a rezistat de prin clasa a 8 a pana am terminat facultatea (vreo 10 ani). Stiu ca e incredibil.
    Ca marci imi plac Citizen si Longines.

    RăspundețiȘtergere
  7. am un Citizen Eco drive de vreo càtiva ani, superrezistent la toate, sunt foarte multumità.

    RăspundețiȘtergere
  8. M-as lauda si eu, dar nu am cu ce, ca nu mai port ceas la mana de vreo 20 de ani, de cand mi s-a stricat unul abia cumparat... Ma pot lauda cu ceasul de la calculator, care se da singur cu doua ore inapoi dupa ce vorbesc cu prietenii nostri din Anglia pe skype?

    RăspundețiȘtergere
  9. Salut, foarte bun articolul, eu personal mi-am cumparat un Casio G-SHOCK GravityMaster GA-1000 cu bratara de culoare portocalie(culoarea mea preferata :-)) si sunt foarte multumim de el are o gramada de functii care inca nu le-am descoperit :))).
    L-am achizitionat de pe eshop-ul Brasty la un pret accesibil Recomand!
    https://www.brasty.ro/ceas-barbatesc-casio-ga-1000-4a

    RăspundețiȘtergere