sâmbătă, 16 iunie 2012

Porsche si Politia

           In urma cu cateva luni, cei de la Politia Rutiera din Prahova, parca, au confiscat un Porsche 911. Si cica il folosesc sa prinda infractorii. Ei si Travolta.
           Sunt curios ce fac ei cu masina. De fapt presupun ce fac, se distreaza, fac derapaje, se dau mari, se cearta care s-o conduca, consuma benzina, etc. Dar as vrea sa stiu un caz rezolvat cu ajutorul masinii.
            Imi imaginez discutia din sediu: -Bai, care ati mers cu 190 pe DN1? -Eu, sefu! Va rog sa ma scuzati, sa traiti! -Lasa bai, sa ma duci si pe mine, sa vad cum e!

             Asta nu-mi place, bani alocati cu gramada, cheltuieli mari si nici un rezultat vizibil.

4 comentarii:

  1. Nu stiu daca o Porsche, fiind masina de curse de mare performata, ar ajuta la eventuala capturare a unor infractori angajati in asemenea cascadorii recent remarcate international chiar de simpatica d-na Jeanne Moos de la CNN-US:

    http://www.cnn.com/video/#/video/us/2012/06/13/pkg-moos-amazing-truck-heist.cnn

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru o astfel de masina trebuie sofer adevarat. altfel, Logan, Porsche, tot una e

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sunt din prahova si nu prea i-am vazut la lucru cu porche-ul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pun pariu ca daca mergi cu 100 prin oras apar in spatele tau! :))

      Ștergere