sâmbătă, 23 iunie 2012

Nastase si iar Nastase

            Eu nu inteleg de ce atatea discutii despre Nastase.
            In primul rand nu e primul politician roman prins la furat. In timp ce toti ochii sunt atintiti inspre el, altii fura de rup. Apoi, daca a furat trebuie sa plateasca. E treaba lui ca a vrut sa se omoare. Cei cativa ani primiti sunt oricum nesemnificativi, probabil ca omul si-ar fi facut un concediu care sa dureze mai mult. Eu l-as pedepsi astfel: vreo zece ani obligatoriu, timp in care sa dea inapoi ce a furat. Si aici nu vorbesc de Nastase, ci de oricine fura mult de la un popor care are putin.
          

8 comentarii:

  1. abia faptul ca a fost condamnat acum, in timpul guvernarii USL, imi confirma faptul ca este intr-adevar vinovat. Sentintele astea aproximative, cu cit i-ai fi dat tu sau eu, nu cred ca-si au rostul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noi ne dam cu parerea, nu despre el, ci despre hotii din cauza carora tu si eu nu suntem acasa.

      Ștergere
  2. Nu cativa ani, ci 2 primise. Din care facea doar 8 luni, fiindca dupa 60 de ani pedeapsa se reduce la o treime.
    Eu nu sunt pentru puscarie la coruptie, sunt doar pentru luarea integrala a averii - ii lovesti unde ii doare, asta e.
    Sunt pentru puscarie doar in cazurile care ne pun integritatea fizica in pericol : hoti de buzunare, hoti din case, violatori, simpli atacatori pe strada, chiar si cei care-si dau bate in trafic tot la puscarie mi se par de bagat, fiindca risca oricand sa isi reverse agresiunea si asupra mea de pilda.
    Insa pe mine la "subiectul" Nastase ma revolta glumele proaste facute pe seama omului. Sa-l lasam in pace sa mearga la puscarie dupa ce iese din spital, dar sa-si tina toti umorul de prost gust pentru ei.
    Nu gust umorul pe seama celor in necaz, iar Nastase nu-i un om fericit acum, indiferent cat de ticalos a fost ca prim-ministru.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta spun si eu, prea multa vorbarie. sa dam Cezarului ce-i al Cezarului si gata

      Ștergere
  3. Link de screening/mesaj de sanatate publica (dati si voi mai departe, eventual traducand si in lb romana ca mie mi-e lene, ca zau, am citit ca cea mai buna metoda de preventie suicid intr-o societate oarecare este educatia populatiei din acea societate, si chiar ca nu prea vad ca mass-media in lb romana isi indeplineste in mod optim competent si aceasta indatorire etica de serviciu educativa fata de public, in afara de cea mai comuna de informatie de scandal, si incerc sa contribui si eu cat pot, desi nu ma pricep la educatie):

    http://www.stopasuicide.org/downloads/Sites/Docs/StopASuicide_SuicideRiskQuestionnaire_Military.pdf

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in acest caz sinuciderea ar fi fost periculoasa doar pt ca scapa prea usor

      Ștergere
  4. Eu cred ca e doar o chestie de imagine. Intotdeauna s-a procedat asa cand am vrut sa aratam ca exista justitie la noi si e independenta. Mai trebuie sa fie inca multi condamnati pentru coruptie ca sa ma convinga pe mine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. normal ca e doar sa scoata ochii la prosti. 2 ani, din care face 8 luni, e concediu clar...

      Ștergere