joi, 14 iunie 2012

Indiferenta vs curiozitate

           Jobul meu in Franta presupune comert cu fructe si legume. Daca nu am ce-mi cer clientii, trebuie sa cumpar la randul meu. Am cumparat tone si tone de fructe si legume pe care le-am revandut. Niciodata nu m-a intrebat nimeni unde le vand si cu cat. Oamenii isi aduc marfa, eu le platesc. Nu intereseaza pe nimeni daca le vand mai scump sau unde le vand. Ei isi iau partea meritata, eu imi iau partea, toata lumea lucreaza, toti castiga.
           E al treilea an de cand locuiesc in acelasi loc. Nu intereseaza pe nimeni cine sunt, ce fac, ce am mancat, daca m-am tuns, de unde mi-am cumparat pizza, de scot din masina, unde merg, de unde vin. Nu vezi capete curioase la garduri, poti sta in cap, in maini, dezbracat, cu 3 cojoace, nu te baga nimeni in seama. Fiecare cu treaba lui.
           Pe de alta parte, imi lipseste curiozitatea vecinilor din Romania.

7 comentarii:

  1. ah, erai in Franta ... pai de ce nu spui?? :D:D:D

    asa ... on-topic: sa vezi tu cum sta treaba cu curiozitatea vecinilor nemti!! chiar ca ai sa-i duci dorul babei de la parter care iti controbaia prin sacose. Sa vada cite tone de fructe ai cumparat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult felul in care privesti lucrurile. Fiecare caracteristica are avantaje si dezavantaje. Adica nimic nu poate fi perfect.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa inteleg ca te plangi de prea multa liniste?
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ei ti-e dor! Nu cred ca mi-ar fi dor vreodata de curiozitatea vecinilor de la bloc.Norocul meu e ca nu prea stiu de mine mai nimic, le e oarecum si peste mana sa se bage in seama, m-am rezumat la un salut impersonal si cam atat.Abia am reusit sa le cunosc numele celor doi vecini de palier .Sunt de vreo 10 ani in blocul asta .

    RăspundețiȘtergere