duminică, 11 noiembrie 2012

In campanie se da arama pe fata

             Azi am dat o tura prin Apuseni, probabil ultima inainte de zapada.
             In sate in care de regula nu merge nici macar postasul, sate uitate de lume printre noroaie, sate declarate inaccesibile, in astfel de sate masinile cu lift de la Electrica montau bannere electorale pe stalpi. Stalpi care sunt plini de alte afise, proaspat lipite, cu oameni hidosi cu privire vicleana. E bizar cum nu se poate ajunge in astfel de locatii atunci cand oamenii au nevoie, dar cand ei au nevoie de oameni, nu exita limite.
             Sunt scarbit.

3 comentarii:

  1. Pai ca sa stie omu' ca au trecut 4 ani, ca altfel nici timpul nu-i gaseste acolo...
    Afisele alea sunt pe post de calendar si pt mine. Ia uite ce a imbatranit si asta, imi spun cand vad aceleasi mutre, over and over again...Numai eu raman tanara si frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Lasa ca in ziua alegerilor le mai da si 2-3 Kg de faina si de zahar si uite-asa s-au mai ales cu 10 voturi.

    RăspundețiȘtergere
  3. ma incearca si pe mine din ce in ce mai mult aceasta stare de scarba.Cred ca atat cat timp inca mai exista , inca sunt atasata de ceea ce se intampla in Romania.Alora le pun afise pe stalpi, fostilor securisti si militieni li s-au inapoiat banii cara li s-au luat din pensii.Habar nu am daca e bine sau rau dar ma gandesc ca intr-o tara in care copiii mor din lipsa de medicamanete , sa dai unui fost militian cu o pensie de peste 3000 de lei (taiata) 13000 de lei mi se pare cam dezaxat.

    RăspundețiȘtergere