Ihi...mai trebuie sa si crezi. Au si ei un caca-maca la 100 de coco pe care-l scot in fata si vreo 15 mai scumpe in raion... Eu trec pe langa astia ca orbul :D. Ma duc la aia de-mi plac mie :P. In final sunt dispus sa punem un pariu. Mergi random si cumpara ce ai nevoie. Apoi mergi tintit. Pun pariu ca la fel de mult cheltui :D
Uite, daca ar fi dupa mine as intra in amandoua. Sa vad ce ofera de exemplu, in plus, cel la care e mai scump. Mai scump, poate insemna si ceva in plus, plus de calitate, de exemplu, plus in servicii ori prezentare.Mai ieftin nu inseamna intotdeauna mai bun. O reclama eficienta trebue sa fie cat mai simpla. Imi amintesc acum de creatorul siglei Nike. Banuiesc ca stiti, in America, in general, cand cineva are nevoie de o reclama la un produs, ma refer la firmele mari, selecteaza cateva agentii de publicitate si le da o tema. Firma Nike a organizat un concurs. Designerii, au trebuit sa vina cu ideea noului brand. Fiecare s-au inghesuit cu idei cat mai complicate. Un designer, a facut insa virgula aceea culcata. "Ce e asta?" "Asta e sigla" "Doar atat" Si a scris sub ea. Just do it! E o reclama buna? Eu zic ca da, pentru ca rezista si acum. Ma uit iar, la cele doua produse, cu preturi putin diferite. E posibil ca spatiul in care e amplasata reclama, sa apartina unei firme, magazin, nu stiu, care dorea sa isi pastreze impartialitatea, fata de ambele companii.
nu pricep la ce este reclama asta ...
RăspundețiȘtergereIn Geant Casino era, pai spune pe fata ca Leclerc, care e peste drum, e mai scump.
ȘtergereIhi...mai trebuie sa si crezi. Au si ei un caca-maca la 100 de coco pe care-l scot in fata si vreo 15 mai scumpe in raion... Eu trec pe langa astia ca orbul :D. Ma duc la aia de-mi plac mie :P. In final sunt dispus sa punem un pariu. Mergi random si cumpara ce ai nevoie. Apoi mergi tintit. Pun pariu ca la fel de mult cheltui :D
RăspundețiȘtergereNu zic ca faci afaceri bune intr-un magazin sau altul, insa e asa, un tupeu, sa spui pe fata ca magazinul de peste drum e mai scump.
ȘtergereEu cred ca e aiurea reclama asa.Nu m-ar atrage sa intru in nici unul dintre magazine.
RăspundețiȘtergereAr trebui sa nu te atraga sa intri in Leclerc. Acuma sa zicem ca tu ajungi la Valence. La care magazin mergi, dupa ce ai vazut asta?
ȘtergereUite, daca ar fi dupa mine as intra in amandoua. Sa vad ce ofera de exemplu, in plus, cel la care e mai scump. Mai scump, poate insemna si ceva in plus, plus de calitate, de exemplu, plus in servicii ori prezentare.Mai ieftin nu inseamna intotdeauna mai bun.
RăspundețiȘtergereO reclama eficienta trebue sa fie cat mai simpla. Imi amintesc acum de creatorul siglei Nike. Banuiesc ca stiti, in America, in general, cand cineva are nevoie de o reclama la un produs, ma refer la firmele mari, selecteaza cateva agentii de publicitate si le da o tema. Firma Nike a organizat un concurs. Designerii, au trebuit sa vina cu ideea noului brand. Fiecare s-au inghesuit cu idei cat mai complicate. Un designer, a facut insa virgula aceea culcata. "Ce e asta?" "Asta e sigla" "Doar atat"
Si a scris sub ea. Just do it! E o reclama buna? Eu zic ca da, pentru ca rezista si acum.
Ma uit iar, la cele doua produse, cu preturi putin diferite. E posibil ca spatiul in care e amplasata reclama, sa apartina unei firme, magazin, nu stiu, care dorea sa isi pastreze impartialitatea, fata de ambele companii.