Azi dupa masa, la iesirea din Cluj inspre Oradea, un manelist si un tiganus s-au ciocni cu masinile. Avarii minore, un far spart, o aripa indoita si un spoiler rupt. Nimic serios, nici o victima, doar mizerie pe asfalt.
Am stat o ora ca sa pot trece, iar cei din fata mea au zis ca stau de doua ore. Coada era pana in centru. Pe sensul opus, doua benzi goale, pentru ca toata lumea pleaca din oras in week-end. Pe sensul nostru, trei benzi blocate. De ce? Pentru ca vreo 8 politisti (niste tinerei fara scoala) nu s-au gandit ca mai bine masoara intai ce e de masurat si apoi iau declaratii soferilor, care nu se intelegeau de la asigurare (probabil nu aveau). Stateau toti gramada, nu sa iasa doi sa devieze putin circulatia pe contrases. Asa ca s-au certat vreo trei ore pe marginea drumului, langa masini, obligandu-ne sa asistam.
Ce bine că nu m-am dus azi la cumpărături, că tot pe acolo treceam.
RăspundețiȘtergereUn manelist ş-un ţigănuş, zici? Poate o fi fost unul singur, şi de-aia se holbau poliţiştii aşa, cum a putut el să buşească două maşini deodată!
@Mihai: buna observatie...
RăspundețiȘtergeretu stii cum e vinerea seara, toata lumea spre Polus... imagineaza-ti toate sensurile spre Oradea blocate de un far spart pe drum...
Nu stiu ce se mai intampla cu trainingul Politiei re trafic in ultima vreme in Romania. E posibil ca fondurile alocate curriculei educative pe probleme de Trafic, si asa putine si alea, sunt majoritar si poate si principial alocate zilele astea pericolelor altui fel de trafic si alta exploatare decat cea a nervilor tuturor.
RăspundețiȘtergereSi asa v-au demonstrat cat sunt ei de importanti ...
RăspundețiȘtergere@ Radu: pai tu chiar crezi ca Politistii nu sunt oameni ai muncii utili sau importanti pt societate si ca nu merita fonduri adecvate de la buget plus expertiza re utilizare eficienta de fonduri atat in scop de mentinere de servicii macar la nivel minim necesar cat si in scop de optimizare a calitatii acelor servicii, (care include si selectia de personal, si training-ul acelui personal, si echipamentul necesar lui, etc.) ? Poate ca sprijini privatizarea anumitor servicii politienesti, ca de ex recrutarea, screening-ul si training-ul personalului ? E si asta OK, desi asta va costa si mai mult din banii contribuabilului.
Ștergere@Rudolph A: eu am mai zis, ti-ar prinde bine o vizita in Romania. acum mai merge, ca au Logan, dar in urma cu cativa ani stateau la panda cu ARO si cu Dacia Papuc si se luau dupa infractori ce conduceau Audi Si BMW. asta-i una. apoi, cum te-ai simti tu sa te opreasca unul cu mucii in gura si sa-ti vorbeasca ca la usa cortului, cand stii ca la salariul lui contribui si tu? si cu cele 12 clase ale lui el decide daca esti infractor sau nu?
Ștergere@Rudolph A: nu tine de bani. tine de pricepere, interes si criteriile dupa care sunt selectati cei care coordoneaza traficul
RăspundețiȘtergere@Radu: singura conditie ca sa ajungi politist e sa stii porni girofarul
RăspundețiȘtergerePai si selectarea celor potriviti costa bani, si inca destui de multi, ca iti trebuie experti autentici care sa stie cum sa ii selecteze, si expertii autentici sunt ffff scumpi, ca sunt putini. (Desi informatia zilele astea se gaseste la liber, dar trebuie sa stii unde sa o gasesti si si cum sa o folosesti.)
RăspundețiȘtergereCorolar: daca tu esti expert autentic in ceva pot sa iti recomand sa nu iti vinzi expertiza prea ieftin sau sa o oferi pe gratis nimanui, nici macar in scopuri nobile. (Dar asta face parte din categoria: faceti ce zice popa, nu ce face popa.) In general expertii de origine romana sunt deja recunoscuti global ca fiind oarecum mai ieftini decat altii.
...si si toleranti fata de exploatare si utilizare cu destul entuziasm si fara riscuri prea mari.
Ștergere@ mass-media globala: Folositi expertii de origine romana !
@Rudolph A: esti pus pe economie...:)
RăspundețiȘtergerein ceea ce-i priveste pe expertii din politie, elevii lor ii reprezinta...