miercuri, 15 februarie 2012

De ce a scazut transferul de bani din strainatate

            Banii trimisi in Romania de romanii ce muncesc in strainatate sunt din ce in ce mai putini. Statul roman intra in panica, speriat ca o sursa buna de venit s-ar putea termina. Si ca sa dea cu tifla, arunca pisica moarta in tarile-sponsor. Cica romanii din diaspora sunt loviti de criza. Ironic, nu? O fi putin adevar si in asta, francezii, englezii, italienii, etc si-au dat seama ca nu-i obliga nimeni sa accepte pretentiile tot mai mari ale romanilor.
            Nu de asta nu mai intra bani in Ro. Romanul a asteptat destul, intelege ca el nu va prinde schimbarea mult asteptata din tara si investeste in strainatate. E mai ieftin, mai simplu, mai sigur. Plus ca acolo nu exista hiene care te asteapta sa-ti fure 1 sau 2% din economii.

6 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Rudolph A: nu vreau sa afirm ca tu esti cauza concluziei trase de analisti, da macar nu mai zice nimanui, nu de alta, da poti da idei...

      Ștergere
  2. @Rudolph A: vrei sa sterg si raspunsul meu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu conteaza daca stergi raspunsul, doar daca il consideri asa hodoroc tronc ca nuca in perete si ca ar strica astfel ordinea blogului

      Ștergere
  3. sorry, nu era ceva cu adevarat important...doar ca imi puneam cenusa in cap ca eu nici mai demult, nici acum nu trimit nici un ban in Romania...de fapt nu am cui, ca parintii mei ar refuza vehement sa le trimit lor vreun ban, si altcuiva care nu e ruda de gr 1 cu mine sau bunic, (dar din astia eu nu mai am), nu cred ca i-as trimite.

    RăspundețiȘtergere