miercuri, 23 martie 2011

Cine ne decide soarta, concluzii

          Daca pentru voi afirmatii si mentalitati de genul hai sa infometam poporul ca sa il putem controla, mai ales ca vin din partea celor care ar trebui sa ne apere si sa ne ajute, nu sunt grave, atunci imi permit sa spun ca ne meritam soarta.
          Cati dintre voi ar iesi in strada? Poate daca am primi 15 lei de caciula pentru asta, am face-o. Pana atunci, sa stam ascunsi in spatele unor nick-name-uri si sa ne invartim in cerc. Deocamdata ne jupoaie ai nostri. Dar mirosul de hoit atrage mereu pradatorii.
          Atitudinea celor care considera ca nu corect sa ne plangem ma face sa ma gandesc la holocaust.

6 comentarii:

  1. Raul abordezi gresit totusi .
    Ai dreptate ca nimeni nu este de acord cu EI dar 20 de ani de "democratie" ne-a invatat ca nimeni nu va iesi in strada,nici pentru 15 lei si nici mai mult si poate oricat.
    Asa este ne ascundem in spatele unor nick-name si de acolo vorbim liber ca atat avem curaj.Si nu pentru ca suntem lasi , avem familii,servicii,viata particulara.Un carcotas ar spune ca este necesar sa asiguram un viitor copiilor dar paradoxul este ca tocmai de aceea stam in "banca" noastra si asteptam schimbarea . Hai sa facem un exercitiu de imaginatie : sa zicem ca am protesta si ce ? Nu am invatat ca pleaca unii si vin altii ,ce am realiza ? In timp ce multi se vor ascunde unul dupa altul vei constata ca ai ramas singur .Urmarea ? E lesne de inchipuit.
    Pe de alta parte sa presupunem ca am ajunge acolo sus unul din noi , oricare , care ar fi prima realizare ? Cinstit , buzunarul propriu , si nu pentru ca asa suntem noi (romanii) , nu , nu pentru asta , explicatia e mult mai simpla ,instinctul de conservare , asta e legea ce guverneaza lumea .
    Cu timpul ne vom civiliza ,vom intra in randul lumii , problema este ca nu mai avem rabdare , dar cu siguranta vom ajunge acolo.
    Coruptie exista in toata lumea , atat ca in alta parte nu se observa asa mult ca la noi ca au mai mult.
    Intotdeauna poporul va avea ceva impotriva guvernului , asa e peste tot , iar unde nu este sunt mult in fata noastra.
    Nu ne putem compara cu tari cu sute de ani de democratie chiar daca si ei la randul lor au trecut prin aceste etape si le-au depasit dar acum timp ?
    Nu spun ca ar trebui sa ne lingem ranile tacuti dar nici prea multe nu putem schimba caci intotdeauna vor fi altii care ii vor inlocui , doar timpul le va rezolva pe toate . Iar ce putem face noi este sa criticam in speranta ca vom sensibiliza .
    Iar asocierea cu holocaustul nu are nici un temei nu face in nici un fel conexiunea .

    Parerea mea !

    RăspundețiȘtergere
  2. @Sorin: fara nici un resentiment, fara nici o urma de rautate, asteptati voi! asteptati pana se vor gandi cei de la putere sa va recunoasca drepturile. acceptati voi sa va cresteti copiii din mila lor. eu nu pot. cat inca gandesc logic, nu pot.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine Raul de acord cu tine . Dar sa stii ca nu asteptam sa ne recunoasca drepturile , acestea ne vor fi recunoscute fara doar si poate , tavalugul istoriei merge mai departe , doar ca nu mai avem destula rabdare , facem ce am stiut dintotdeauna ,vorbim .
    Din punctul tau de vedere unde crezi ca vom ajunge ? In era primitiva , nici pe departe , vom depasi aceste praguri si le vom trece impreuna .
    Daca romanul era asa cum spui tu nu ajungeau acolo unde au ajuns atatia .
    Fara aluzie , deaceea muncesti tu acolo pentru ca romanul este muncitor si daca nu era asa acum erai acasa si ei la randul lor au muncit prin alte parti.
    In motto-ul tau scrie " Imi apar saracia si nevoile si neamul" ,acelasi lucru facem toti deopotriva deaceea suntem mandri .In 20 de ani am tot schimbat si rezultatul ? De unde altii ? Si care altii ? Si daca vin acei "altii" ce crezi tu ca se va intampla ? Nimic ,eu am exemplu foarte concludent ,ba chiar sunt multi stiuti de toti care odata ajunsi acolo nu au mai fost aceeasi si nu neparat ca asa au vrut ci doar atat au putut.
    Eu tare mult mi-as dori (fara rautate) sa vad acolo sus oameni ca tine si apoi sa fac comentarii.
    Istoria merge inainte si doar istoria le poate rezolva.Istorie suntem si noi si vor urma altii ca noi.
    Nu sunt las Raul nici nu gandi asa , ba dimpotriva , doar ca sunt ceva mai realist .Am prins si un alt regim si stiu cum e si cum era si stiu cum a functioanat "revolutia" si stiu destul de multe ca sa-mi cunosc situatia.
    Nu putem sa-i copiem pe altii nu avem ce exemple sa luam ca le stim destul de bine.Noi suntem noi si asa suntem ,nici mai rai dar nici mai buni.Vorbeste-mi de orice tara ai la indemana si iti voi da destule exemple ca sunt tot oameni ca si noi la fel de buni la fel de rai.

    Fara nici un fel de suparare ,aceasta este parere mea , nu vreau sa te combat , nu tin sa te contrazic , eu imi spun simplu punctul de vedere .

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu așteptăm, dar sincer decât să ne plângem preferăm să acționăm.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Sorin: presupun ca suntem adulti, deci iti respect punctul de vedere. ca nu sunt de acord intru totul, asta e libertatea de opinie. te invit mereu sa-ti spui parerea, sa ma contrazici, asta inseamna ca suntem capabili sa dezbatem o situatie

    @Zodrac: hai maine si spune-mi 3 lucruri pe care le-ai facut pentru Romania. dar nu ca ai dus gunoiul. ceva care sa cladeasca la societate.

    RăspundețiȘtergere
  6. n-am zis că am făcut, dar prefer să nu mă plâng. Nici unul din voi nu faceți nimic pentru România. Doar vă plângeți.
    A pardon. Am unul. Plătesc impozite la bugetul de stat și-s mândru de asta. E una din chestiile care ajută țara, de asta sunt francezii și ceilalți acolo unde sunt. Și mai dau și 2% din impozit la SMURD.

    RăspundețiȘtergere