miercuri, 23 februarie 2011

Hai pa, hi5!

          ...si cam asa s-a stins hi5, uitat si parasit de lume intr-un colt de server, plin de praf si ruginit, ranit dupa o lupta scurta, nedreapta.
          Se intampla rar sa mai imparta cate o moneda, sa mai dea cate un 5, doar cu cei care vin sa-si ia lucrurile ramase in lumea lui, doar cu cei care gresesc, din vechea obisnuinta, adresa. Cate nopti nedormite petrecute impreuna, ce exaltari, ce flirturi, ce incrucisari! Si totusi drumurile s-au despartit, l-am tradat pentru ceva mai bun, nefiindu-i macar recunoscatori pentru devotamentul lui de a ne tine impreuna, de a ne suporta si intelege pe toti...
          Stiu ca mai avem un gram de suflet ne-updadat si ii putem face un priveghi cum se cuvine, intrand toti pentru ultima oara in conturi, dand 2-3 add-uri si un remove, citind un mesaj...

P.S.  Regret hi5, a fost printre primii care m-au facut sa renunt la literatura si la spartul semintelor in fata blocului.

2 comentarii:

  1. La spartul semintelor in fata blocului, am inteles, si foarte bine ca ai renuntat. Dar la literatura? De ce? Banuiesc ca numai la citit nu si la scris :P. Sau acum o sa spui ca nu faci literatura...dar tin sa te contrazic. Cat despre HI5, ei bine, e ca si cu casetele...am renuntat la ele pentru CD-uri si DVD-uri. Eu zic k e progres...

    RăspundețiȘtergere
  2. ziceam asa, ca eram excitati pe vremea lui Hi5, la fel cum am fost acum 25 de ani, cand a luat tata prima Dacie...

    RăspundețiȘtergere