Pune firmei tale un nume bun. E cel mai
simplu si cel mai important pas pe care trebuie sa-l faci. E linia
intai, primul cuvant care face legatura intre tine si potentialii
clienti. Nu-ti numi firma Cosm-Fan, Gheorgh-Dina, Ion-Rioara,
Florea-Morea, Ramo-Oana, etc. Chiar daca tii mortis ca numele tau sa
traiasca vesnic. Chiar daca asta iti face nevasta sa se simta
patroana. Chiar daca crezi ca succesul inseamna cateva litere din
numele tau pe un panou. Aceste nume sunt repulsive, imposibil de
pronuntat si greu de tinut minte. Cosm-Fan? Pe bune?
Nu angaja membri din familie. Nepoate,
nepoti, nasi, unchi, amanti... melci, scoici, raci, etc. Nu-si vor da
niciodata interesul necesar si vor privi mereu clientii cu
superioritate.
Nu angaja persoane care se considera
prea frumoase si prea inteligente. Vei avea acelasi efect de mai sus.
Romanul e inventiv dar in limitele
impuse de obiceiurile satului din care se trage.
hehehe din pacate multi n-au inteles ca daca vrei o afacere n-au ce cauta neamurile in ea. Tu ai dreptate dar pana una alta familiada e regula de baza inclusiv in sectorul privat
RăspundețiȘtergereSa nu mai vorbim de institutii.
ȘtergereNuuu, nici nu intentionam sa ma leg de insttutii caci acolo chiar ca e neamul intreg bagat prin birouri
Ștergere