duminică, 9 septembrie 2012

Ce-au mai facut altii

            Am oprit intr-o benzinarie de langa Cluj. In parcare, o familie se certa. El beat, ea cu un bebelus de cateva luni in brate fugea printre masini pentru ca el vroia sa o calce cu masina. De cateva ori a iesit in tromba din benzinarie in soseaua nationala, pe contrasens. A revenit cu aceeasi viteza in marsarier. S-a calmat, ea a urcat, el a demarat din nou in tromba. Ea a sarit din masina cu copilul in brate. El radea.
            Totul a durat vreo 10 minute. In tot acest timp NIMENI (benzinaria era plina) nu a intervenit. N-am mai rezistat si am mers la casa sa spun angajatilor sa sune la politie. O vanzatoare a iesit sa vada care e problema. S-a intors dand din umeri, spunand ca e doar un copil care plange, chiar daca mama cu cel mic era ascunsa dupa o pompa, disperata. Am insistat enervat sa sune la politie, au camere, comportamentul barbatului se poate proba. Oamenii imi strigau sa nu ma bag, multumiti de spectacol.
            Inca sunt socat. Asemenea atitudini am mai vazut la animale.

9 comentarii:

  1. De ce nu ai sunat tu la Politie ?????????????????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intrebarea de mai sus tine de capitolul Etica Jurnalismului, (adica nu vreau sa o iei ca o critica personala, ci asa, rational teoretic, la nivel de principii).

      Ștergere
  2. Aceiasi intrebare am si eu ca si Rudolph.E simplu sa critici ce nu fac alti dar incearca sa faci tu .Eu am sunat la politie dintr-o statie de benzina in care se incaierasera niste tigani iar angajatii au avut exact aceiasi atitudine.Era o priveliste oribila dar riscam sa ne trezim cu totii cu capetele sparte .Aruncau cu sticle goale, zbierau,si-au carat pumni , deh ca tiganii .Am sunat la politie si cu asta basta .

    RăspundețiȘtergere
  3. intrebarea voastra nu e justificata. in mod special nu am mentionat daca am sunat sau nu la politie. de fapt v-am lasat sa trageti singuri concluzia. distribuirea necontenita a atributiilor e viermele ce roade umanitatea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce inseamna "distribuirea atributiilor" ? Datul vina pe altii sau pasatul raspunderii la altul ? Ca eu de prima ma simt vinovat dar de a 2-a nu ma simt vinovat, insa am fost acuzat sever mai mult de a 2-a decat de prima, spre tristetea mea in ultima vreme...

      Ștergere
    2. Adica vreau sa zic ca am fost acuzat ca nu ma pricep la fel de bine ca altii sa pasez raspunderea altcuiva. Este o critica infiorator de greu de primit, desi a fost imbracata intr-o limba de lemn corespunzatoare si chiar decorativa.

      Ștergere
    3. exact, Rudolph. e vorba despre cum ne place sa ne spalam pe maini, ca si Pilat din Pont. de fiecare data e altcineva raspunzator.

      Ștergere
  4. Nu conteaza de ce nu au sunat ei, ci de ce nu ai sunat tu, din prima, fara sa te rogi de vanzatoare, la numarul de urgenta 112.
    Cei de la 112 au anumiti parametri de indeplinit, inclusiv de viteza de reactie, si in cateva minute erau acolo.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ah de fapt vroiai sa ne demonstrezi un lucru pe care il traim in fiecare zi? Raul, nu era nevoie .Il traim in fiecare zi.Dar aici trebuie sa-ti spun ca vina chiar e impratita.Oamenii nu au incredere in asa zisele institutii ale statului .Si nu au pe buna dreptate.Eu am avut caz concret, un tigan a intrat cu masina pe de o strada fara prioritate , direct intr-o alta masina care circula corect pe drumul ei.Politia i-a ridicat permisul celui de-al doilea.Tiganul era traficant de tigari si a fost primit la politie ca un rege. Cei din zona stiau ca tiganul obisnuieste sa faca din astea si apoi sa-i ceara aluia nevinovat bani ca sa nu ajunga la politie.Dar cum sa accepti asa ceva? Si atunci iti pui intrebarea fireasca: sun la politie , astia nu le fac nimic si vin nebunii astia si imi dau foc.Despre ce vorbim aici?Despre institutiile statului din Romania? Doamne fereste !!! S-ar misca ceva doar daca lumea ar fi unita in nedreptatea colectiva dar asa ceva n-ai sa vezi la romani .Fiecare risca pe pielea lui sau sta ca viermele

    RăspundețiȘtergere