marți, 25 ianuarie 2011

Scriu de Romania

          Sau, sa fie mai corect, scris de Romania. Adica scris romanesc. Sa explic mai bine, scriu romaneste, deci nu incerc sa scriu perfect, plastic sau literar. Atributul romanesc nu prea se mai potriveste acestor calitati. Voi opta si eu pentru latura comerciala, de uzura, a romanescului. Nu vreau sa fac literatura. Nu stiu sa fac. Nu vreau sa fac politica. Nu-mi place sa fac. Nu vreau sa ma promovez. Nu am cu ce. Sunt constient ca ma lupt cu morile de vant, ma lupt doar ca sa fac si eu ceva in viata asta. Am ajuns intr-un context in care romanesc reprezinta marca lucrurilor facute repede si prost (cei care nu sunt de acord sa se excepteze). Pentru mine, mizeria adunata si indesata sub covor e un obicei specific romanesc.
          Asa ca voi face la fel, asta ne reprezinta. In plus, ca sa nu fii exclus trebuie sa fii la moda, deci voi face ceea ce consider ca am de facut, fara sa-mi pun prea multe intrebari daca e facut bine, fara sa-mi fac griji ca s-ar putea sa deranjeze pe cineva. E impotriva principiilor mele, dar e romanesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu