miercuri, 4 martie 2015

Despre alimentatie

            Pentru ca gandim prin burta nu prea ne intereseaza cum sa ne alimentam corect. E fals ca burta trebuie sa fie plina.
            Am vazut in foarte multe restaurante ca oamenii isi comanda apa langa mancare sau ca o primesc.Nu se bea apa in timpul mesei! Se bea inainte cu 20 de minute sau dupa 20 de minute. In timpul masticatiei stomacul secreta acel suc gastric ce ajuta la dizolvarea alimentelor. Daca bem apa nu facem decat sa diluam acel suc si supunem corpul unui efort imens pentru ca stomacul consuma foarte multa energie.
            Apa se bea numai langa cafea sau in afara meselor. Cafeaua deshidrateaza foarte mult. Pentru echilibru, la o ceasca de cafea organismul are nevoie de doua pahare de apa.

Un comentariu:

  1. Nu pot sa-ti explic ce durere de cap mi-ai provocat cand am vazut ce complicate sunt diagramele de titrare a acizilor cand am vrut si eu sa calculez energia necesara risipita pt a consuma macar un pahar de spritz in timpul mesei daca apa nu e voie...si cand am mai vazut si cata energie plus chiar si litri de apa sunt necesari doar si pt producerea acelui pahar de spritz inainte de a fi inghitit pt neutralizare optima...zau, m-am speriat si mai rau. Aseara nici macar nu am indraznit sa beau putina apa dupa ce am mancat un corn cu gem de zmeura, daramite in timp ce il mancam.

    RăspundețiȘtergere