joi, 7 martie 2013

Steaua-Chelsea

             Cred ca se exagereaza cu privire la meciul Steaua-Chelsea. La fel cum se exagereaza cu privire la valoarea Stelei.
             Pe bune, chiar comparam Steaua cu Chelsea? Vorbim despre amatori si despre profesionisti. Despre fotbal si despre un alt joc ce seamana cu fotbalul. Hai sa privim si mai departe de jocul in sine, poate ca mingea e la fel. Dar cluburile? Politica, istoria lor?
             Tin cu Steaua, normal, pentru ca tin cu Romania. Dar sa castige Steaua e ca si cum s-ar castiga la loto. Noroc.

11 comentarii:

  1. Sincer, eu nu credeam ca Steaua va trece de Ajax. Nici acum nu cred ca se va califica mai departe. Ar fi extraordinar sa elimine pe Chelsea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ar fi noroc, asa cum spuneam. diferenta de clasa e clara. dar da, ar fi frumos.

      Ștergere
    2. Imi pare bine ca ne-am inselat. Nu ma asteptam ca echipa britanica sa joace atat de slab. Bravo, Steaua!

      Ștergere
    3. Eu zic bravo Chelsea ca au jucat asa prost.

      Ștergere
  2. Oricat de patriot as fi am ceva retineri cand ma gandesc la ce va debita Jiji daca va bate Steaua ....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. deja e plin de duhul sfant...
      si daca va pierde, stii ca va spune ca e doar o incercare sfanta...

      Ștergere
  3. Nu se stie! Poate vom avea o surpriza!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Raul ai facut o evaluare corecta. Am vazut in toamna meciul Galatasaray-Chelsea si vreau sa spun ca englezii au fost pe departe mai buni decat turcii. Au si castigat iar Galatasaray e si ea o echipa de profesionisti. Eu nu-mi fac iluzii si sperante desarte cu privire la rezultatul meciului. E vorba de munca si profesionalism. Mai avem pana acolo. Eu zic ca ar trebui sa fim fericiti cu un 2-0 pentru Chelsea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe bune, nu sunt sarcastic, doar realist. e un pas inainte ca joaca cu Chelsea, dar nu-mi place cand unii afirma ca Steaua a ajuns la valoarea englezilor. diferenta e mai mult decat clara.

      Ștergere