marți, 5 martie 2013

Pro Vladimir

            Bunul simt, mecanismul de auto-aparare si instinctul de conservare ma obliga sa scriu pro-Vladen/Vladimir.  Dar mai bine decat mine o face Vienela.
            Vladimire, vorba multa, saracia omului. Adu-ti aminte de Edmund Burke: pentru ca răul să triumfe, este suficient ca oamenii buni să nu facă nimic.
             Vladen simte ca locul lui nu e intre romani, pentru ca e rus. Si sunt unii care ii repeta ca rusii sunt... rusi. Nu e o dovada de dragoste si de apreciere ca omul asta, desi e rus, desi vorbeste si alte limbi, a ales sa scrie in romaneste, pentru romani, printre romani?
             

                        

13 comentarii:

  1. Adevarul e ca... Vladimir e rus. :)
    Insa tocmai de aia intelege asa bine romanii. Eu regret decizia lui si inca mai sper sa revina asupra ei. Sau macar s-o amane.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu voi face o afirmatie posibil controversiala, insa sincer cred ca turcii ii pot intelege mai bine pe romani decat rusii...zau, asta e bazat pe conversatiile melle cu turci si am avut impresia ca ma intelegeau mai bine decat singurul rus de care stiu, Vladen, sau singurul semi-rus pe care l-am cunoscut la scoala. Asta nu inseamna ca nu au fost ambii, si liceanul si Vladen, simpatici fata de mine, doar ca ma indemnau sa fac niste chestii cu care nu aveam nici o afinitate si refuzau sa ma inteleaga cand eu le ziceam, in primul, caz, ca mie nu imi place sa ma dau in leagan cu picioarele peste cap, sau in al doilea caz, ca mie nu imi place alcoolul...in schimb ce turcii cu care am vorbit eu vreoodata erau chiar asa ca niste unchi sau frati mai mari pt mine, plus m-au iertat de fiecare data cand i-am facut arabi si le-am urat Merry Christmas tocmai de Ramadan, sau ceva de genul asta, deci am tras concluzia ca ei m-au intelles mai bine decat rusii, si apoi am facut generalizarea de mai sus !!

      Ștergere
    2. Nu mai zic ca rusii mereu ma indemnau sa vizitez Parisul, desi eu le-am spus de nenumarate ori ca prefer Londra, in schimb ce turcii au fost total de acord cu mine !!

      Ștergere
  2. Avem atat de multi romani de injurat si atat de putini rusi de laudat si noi facem exact pe dos.Daca l-ar fi chemat Ion si nu Vladimir se schimba ceva?Sper sa aiba taria sa nu renunte numai pentru ca unii n-au loc de el.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred ca va reveni. E prea destept sa renunte.

      Ștergere
    2. Daca nu va reveni nici dupa ce am aflat recent plus am demonstrat documentar cu citarea a 2 surse oficiale de pe website-uri ONU oficiale ca NU rusii, ci rusoaicele plus austriecele plus americancele plus elevetienele plus nemtoaicele plus danezele au adus comunismul, si inca si din cauza metodei calendarului, atunci nu mai stiu ce sa zic !

      Ștergere
  3. Adevărul este că toată lumea este aşa, nu doar lumea lui Vladimir. Într-un fel sau altul, toţi deranjăm pe ceilalţi cu ceva.
    Însă datoria noastră de viaţă nu este doar către ceilalţi, adică să nu-i deranjăm pe ceilalţi, ci şi către noi înşine: să facem ce ştim mai bine să facem, chiar dacă în realitate contribuţia noastră e mică şi neînsemnată de fapt.
    Tatăl meu îmi spunea că trestia e mai puternică decât stejarul pentru că se unduieşte. Aşa că, Vladimir, vezi-ţi de destinul tău, în sensul constructiv al cuvântului, şi unduieşte-te!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pe mina m-au injurat multi. Si ma injura inca. Am fost facut tigan, analfabet, ipocrit, cocalar, etc. Am ras si am scris mai departe.

      Ștergere
  4. Vladimir are posibilitatea sa modereze comentariile. In plus, am remarcat eu sa serviciile lor secrete, ale rusilor ma fere, sunt foarte active. E posibil sa fie si din acestia, deranjati de sentimentele lui proromanesti care nu sunt bine vazute dincolo de Prut. Am vazut pe blogurile altora din Moldova si Rusia. Daca e un baiat inteligent, si din ce am vazut eu, este, va merge inainte fara sa tina cont de aberatiile infecte ale unora. Stiu ca e dureros sa fii agresat verbal, mai ales fara motiv.
    Raul, exemplu acesta cu Vladimir a venit sa completeze ce spuneam eu intr-un comentariu la o postare de a ta, in urma cu cateva zile. Romanii au impresia ca s-au nascut cu sange albastru si nu inteleg ca si altii, de alte etnii au acealeasi drepturi cu ei. Indiferent cine este omul de langa tine, trebuie analizat dupa ce face el nu dupa grupul etnic din care face parte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. n-am citit chiar toate acuzatiile care i-au fost aduse, dar majoritatea erau romani. ai dreptate cand spui ca nu numai ca nu ne vedem problemele din ograda, suntem codasi la toate, dar ne mai si credem privilegiatii lumii. asta e rusinos si periculos.

      Ștergere
  5. Abia acum vad articolul tau si ma bucur ca ai ales sa il incurajezi. Ma bucur ca nu a renuntat...

    RăspundețiȘtergere
  6. eu ma bucur pt articolul tau. Ca si subiectul este magnific, e una, dar si modul in care ai scris...e deosebit.

    RăspundețiȘtergere