sâmbătă, 16 martie 2013

Beneficiile grupului

             It's smarter to travel in groups e o campanie care incurajeaza folosirea mijloacelor de transport in comun. Take the bus. Am doua mentiuni: eu n-as incuraja pe nimeni sa foloseasca unele bus-uri sau tramvaie din Romania. Doi, in scurt timp vom avea nevoie de campanii care sa pledeze pentru masina.
             Ideea poate fi insa foarte bine adaptata poporului roman. Problemele la nivel national nu se rezolva individual. E nevoie de toti pentru a schimba centrul de greutate sau pentru a infunda o trompa.

                                                                           

12 comentarii:

  1. Bai ce "smart" eram inainte de revolutie cand circulam ca sardelele pe scara autobuzului!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi amintesc cum mama mea a reusit sa se urce si eu nu, iar ei i-a fost imposibil sa coboare si eu am ramas pierdut in centrul Clujului, pe la vreo 7-8 ani.

      Ștergere
  2. Sincer eu as folosi busul sa ajung la servici. Doar ca nu se poate, nu este bus pe acel traseu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu. nu numai sa ajung la serviciu, dar unele rute sunt mai rapide pe linia de bus.

      Ștergere
  3. Sunt satula de autobus, mai bun e o biclobusa!
    Mi-a placut reclama! :))
    Seara si duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte tare reclama, dar pacat ca nu este si in realitate asa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dràgut filmuletul!..economisesti timp, bani, nervi cu trenul sau autobuzul, da' sunt cam murdare...

    RăspundețiȘtergere