joi, 7 martie 2013

O alta fata a blogosferei

               Saptamana asta a fost saptamana confesiunilor in blogosfera. S-a dat arama pe fata, in sensul bun si s-au consolidat niste atitudini si aspecte ale vietii.
             A inceput pe Arhiblog, unde Hary face o pledoarie credintei, ca raspuns mesajului lui Baxt, un tanar cu probleme de sanatate ce indeamna la curaj si ambitie. Cei care isi fac veacul virtual pe Arhiblog si de regula sunt ca nemtii, reci si duri, s-au inmuiat si au demonstrat ca inca mai exista sensibilitate umana si credinta, numai ca sunt acoperite de straturi de obiceiuri si de exces de inteligenta. De ce e nevoie de drame ca sa recunoastem ca avem nevoie sa credem, ca avem nevoie de repere? De ce uneori suntem falsi, doar de dragul unor aplauze?

             Alta lectie de viata a fost predata de Vladen si de cei care-l sustin, cu nucleul Vienela. Vladen a demonstrat ca exista oameni buni si rai si ca in spatele oricarei activitati exista un risc. Ne-a reamintit cat de periculosi si de bolnavi pot fi unii si cum, intr-o clipa de neatentie, pot castiga teren. Vienela a strans randurile de aparare, cu voluntari si a explicat inca o data meritul unei lupte bune.

             

8 comentarii:

  1. Pe arhi intru foarte rar, nu e pe gustul meu. Insa vienela e un must see zilnic :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Aoleu ! Iar sunt total pe dinafara si desincronizat de bllogisfera romana ! Cand faceam eu confesiuni mai devreme, altii se ocupau de politica si scandaluri sociale, acum ca am trecut si eu in sfarsit la teme socio-culturale si de sarbatori de primavara, altii au inceput sa se confeseze ! Zau, cred ca m-au decalat acele interpretari recente de vise ! Probabil ca aveai dreptate ca nu trebuia sa pierd vremea cu ele !

    RăspundețiȘtergere
  3. Am sustinut si eu cauza pentru Vladen! Sper sa revina!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vladen mi s-a părut pripit la faza asta. Îl înţeleg perfect, dar nu m-aş fi lăsat de blog pt că mă înjură nişte nesimţiţi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarul e ca nu stim cat de grave sunt amenintarile. omul are familie, totusi.

      Ștergere