sâmbătă, 2 martie 2013

Muzeul de la Sinsheim

              Undeva intre Heilbronn si Karlsruhe e Muzeul tehnic si auto de la Sinsheim.
              Pentru pasionatii de tehnica, masini, avioane, tancuri, istorie, razboi, etc, e un loc de vis. E de vizitat, in special vara, cand poti bea racoritoare sub aripile avioanelor.
              Din pacate am ajuns prea dimineata si nu era totul deschis.


                                                                                         
               La intrare e un tanc american explodat si ciuruit de gloante, ca un mesaj clar. Mai e si un avion american lovit de tun, care transmite acelasi mesaj.

                                                                                  

10 comentarii:

  1. Foarte interesant! Pariez ca majoritatea vizitatorilor sunt barbati! :))
    O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesant. Mi-ar placea sa il vizitez ca nu e o distanta mare de la mine la Karlsruhe. Daca prin ceva sunt nemtii renumiti, atunci pasiunea pentru tehnologie ii recomanda de departe.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-am amintit ca aproape de noi este un supermarket, un fel de Iulius Mall, dar mult mai mare, pe 4 sau 5 etaje, cu parcare la fiecare nivel. Se numeste Loop 5, si in interior are o zona in care te poti relaxa si este asemanatoare cu interiorul unui avion.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si la Sinsheim poti urca in avioane, parca e unul in care poti lua masa.

      Ștergere
  4. Cred ca oricui i-ar place sa viziteze un asemenea muzeu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Avionul acela vopsit in rosu, galben si albastru are vreo legatura cu noi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu, m-am intrebat si eu. Cand mai trec pe acolo o sa intreb. poate gasim pe net.

      Ștergere