duminică, 10 martie 2013

Idei pentru o viata mai buna

            Reconsiderati-va necesitatile. Veti vedea cu cata usurinta puteti renunta la unele lucruri.
            Organizati-va timpul. Considerati timpul un aliat, nu un dusman.
            Fiti oameni de actiune. Lasati intrebarile in seama filosofilor. Veni, vidi, vici.
            Nu faceti compromisuri. Cautati integritatea si veti deveni puternici.
            Stabiliti si mentineti o legatura intre voi si Dumnezeu. Fiti multumitori.
            Renuntati sau reduceti fumatul. Veti castiga timp, bani, sanatate.
            Fiti selectivi. Aveti grija ce ascultati, ce vedeti, ce vorbiti. Esti ceea ce asculti, ce vezi, ce spui.
            Nu va amagiti. Negrul e negru si albul e alb.
            Nu fiti nici mandri, nici egoisti.
            Nu desconsiderati literatura si cultura.
            Nu credeti ca sunteti intelepti. Nu veti sti niciodata destul. Continuati sa invatati.
           
            Textul l-am scris pe blog in 2011. Dar pentru ca in ultima vreme am citit pe diverse bloguri texte vechi dar foarte bune, o sa incep sa re-public cateva dintre articolele ce le-am scris pe la inceputul blogului, pe care le-am citit doar eu si ai mei prieteni. Va indemn sa faceti la fel pe blogurile voastre, va fi o experienta interesanta.

9 comentarii:

  1. Bune idei!
    Si eu m-am gandit de citeva ori ca la birou sa pun pe sticla ghiseului foi cu maxime si cugetari. Cei care asteapta eliberarea unui act sa citeasca ceva intre timp. :)
    E foarte bine ca le aduci in actualitate. Mie mi-a placut!
    Si cum negru tot negru e,
    ma duc sa spal vasele.
    Duminica placuta! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt neaparat cugetari, sunt exemple de atitudini si actiuni care pot ajuta. De cugetari e plina lumea, mai prost stam cu practica.

      Ștergere
  2. Eu le las pe ale mele (articolele) inmormantate ca acolo le e locul :D. La 1, 5 si 9 as avea obiectii :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prin asta ne deosebim de animale, ca avem stiluri diferite de viata. :))

      Ștergere
  3. Aoleu ! Mie mi-e si frica sa vad ce prostii oi fi scris pe blog acum 2 ani, mai ales acum 1 an si 1/2, cand ma izbise din plin socul cultural norvegian corporatist !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Erai mai ancorat în realitate, acum ai devenit foarte filosofic și teoretic.

      Ștergere
    2. Mie imi place si asa. Rudolph se adapteaza foarte usor.

      Ștergere
  4. Și eu am ceva de comentat la negrul e negru și albul e alb. Uneori e gri, și de cele mai multe ori avem de-a face cu culori :D

    RăspundețiȘtergere