luni, 21 ianuarie 2013

Legea strazii

            Nu o data mi s-a intamplat sa fiu oprit de un politist si in loc sa-mi ceara actele sa-mi spuna sa duc pe nu stiu cine ascuns in tufe nu stiu unde. Adica politia opreste masinile ca sa-i oblige pe soferi sa ia pe cineva, prieteni, neamuri, infractori, la ocazie. Mi se pare injositor si am refuzat de fiecare data, certandu-ma urat de tot cu nenea militian.
            Ieri am vazut un caz asemanator si mi-am amintit cat de departe suntem de civilizare si de responsabilitate.

10 comentarii:

  1. am impresia ca era o obligatie asta ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cand e vorba de soacra sau amanta?

      Ștergere
    2. obligatie cand ce?chiar asa.apoi nu mi se pare deloc firesc sa fiu obligat sa dau un bun al meu in folosul politiei pe care o platesc sa aibe si nu sa fure cot la cot cu toti gainarii.

      Ștergere
    3. cazurile extreme se inteleg. dar nu asa, e injositor.

      Ștergere
  2. las ca vezi tu, cand ti-o cere sa transporti un Big Foot! ce-ai sa te rogi de sa-ti mai intre in masina o mama soacra sau o amanta focoasa...rrr :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu ar fi problema pe cine transporti, ci bagajele. nu vreau sacose cu varza murata si gaini oparite in masina mea.

      Ștergere
  3. cum sa faca ma asa ceva? ii bagam cascheta pe gat. eu cand am o problema iau taxi nu ma duc la masina politiei sa le cer sa ma duca

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa-mi zica asta cand sunt pe bicicleta :))

    RăspundețiȘtergere