sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Cele mai periculoase paduri

          Zilele trecute am auzit la radio o stire chiar senzationala.
          Cica s-a facut un top cu cele mai infricosatoare 5 paduri din lume. DIN LUME. Si Padurea Hoia din Baciu, de langa Cluj e pe locul 2 sau 3, nu mai stiu. Din lume.
           Acum, eu am avut ocazia sa merg de multe ori acolo, ziua si noaptea, iarna si vara. Nu faceti presupuneri, vanam hotii de lemne. Din punctul asta de vedere, e intr-adevar infricosatoare padurea. Sunt specimene cu securi, cu drujbe, mai sunt amorezi ascunsi in iarba sau in masini, mai sunt yoghini, rock-eri, mai cate un spanzurat sau cate un lunatic. In rest, UFO... n-am vazut.
           E bine ca promovam regiunea. Nu pot insa sa nu ma gandesc la micile padurici amazoniene sau canadiene...

12 comentarii:

  1. Ha ! Ha ! Asta e chiar un articol pe gustul meu ca mie imi e frica in mod special si de paduri, (in afara de munti de tip mai pietrosi, zonele geografice suburbane din tara Argentina, si Oceanul Atlantic) ! Dar am dat un Google si asta e legat mai mult la nivel de PR entertainment de posibilitati de fantome sau varcolaci, nu e legat de "epidemiologie" reala de oameni care au facut atacuri de panica sau le-a fost frica reala de ceva natural real primejdios de pe acolo. Pt asa ceva mai concret si mai apropiat de genul asta mai realist am vazut ca s-au facut liste cu poduri sau drumuri periculoase prin munti, (desi desigur ca e tot destul de subiectiv, ca nu cred ca a stat cineva sa masoare pe toti parametri de periculozitate + nr accidente reale + cati oameni s-au speriat pe acolo, decat poate pt cateva cazurii ff restranse, de ex niste munti specifici gen Everest, sau drumuri cu niste poduri ale groazei de pe nu stiu unde)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu, cica acolo vin extraterestrii in concediu

      Ștergere
    2. Pai extraterestrii tot varcolaci sunt, de fapt mai precis sunt pricolici, (aia care mananca luna). Fac totusi parte din alt manual de clasificare, care e alcatuit dupa alta "schema de referinta" de clasificare mai "vestica", de aia nu apar si in manualul de clasificare est europeene numiti ca atare.

      Ștergere
    3. Asta nu am zis-o eu primul, am impresia ca a zis-o si Mircea Eliade, desi habar nu am daca a zis el primul sau altii, sau e doar un zvon ca ar fi zis si el. Oricum, exista mai multi oameni care tot zic asta de minim 150 de ani incoace, si majoritatea lor sunt oameni seriosi care au salarii mari si detin proprietati de castele in Franta si vile in Bora Bora, iar altii sunt tot seriosi, au si ei salarii mari sau medii, dar nu au proprietati, decat cel mult o casa duplex, si mai mult viseaza ca lumea sa aiba proprietati colective pe Marte si alte planete deoarece Terra e deja alocata, deci daca sunt atatia oameni seriosi cu interese si opinii politice clar diferite de acord ei intre ei asupra acestui punct, eu mi-am zis ca asa o fi, ca altfel nu raspandeam eu zvonuri folclorice orale pe Internet, desi trebuie sa dau disclaimer ca nu am verificat cu surse scrise, si indemn pe altii sa faca asta, astfel incat sa ajunga si ei oameni seriosi fie de tipul 1 cu castele pe Terra, fie de tipul 2 fara castele ci doar cu vise despre castele in alte parti, cf preferintele fiecaruia, (ca eu am de gand sa ma mentin apolitic, desi nu stiu cat o sa-mi mearga...mai recent am reusit sa fiu apolitic vreme de 3 luni, doar cu 2 scapari neintentionate, si am intentia sa nu ma dau batut, sa incerc sa raman apolitic minim 4 luni de data asta).

      Ștergere
  2. Din ce am vazut din poze, mi se pare ca seamana cu padurea de langa mine.
    Insa articolul imi aminteste de o emisine de la Discovery despre supravietuirea in conditii dificile, cu unul pe care-l cheama Bear. Serios, el chiar s-a inspaimantat (ii era frica mai ales de ursi) in padurea romaneasca (era o padure de prin Ardeal, dar nu stiu ce padure era).

    RăspundețiȘtergere
  3. Fie si aruncand pe piata astfel de legende si tot e buna promovarea mai ales ca oamenii in general sunt foarte interesati de astfel de legende.Si nu e de mirare .Intr-o lume care ar vrea sa fie altfel dar nu imndrazneste sa se schimbe, legendele sunt si ele un mijloc de evadare .Macar daca am publica toate legendele care circula in Romania .Am putea sa ne asiguram turisti si prin urmare si bani .

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai bine treceau "Padurea Spanzuraltilor" a lui Rebreanu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Romania nu are paduri inspaimantatoare, e ca si cum ai spune ca Vlad Tepes chiar erfa vampir.

    RăspundețiȘtergere