miercuri, 2 ianuarie 2013

De ce e nevoie de GoPro

            Imi voi lua un GoPro.
            Pentru ca traficul din Romania (si nu numai) nu se va civiliza prea curand. Soferii sunt tot mai mari, masinile tot mai tari, banii tot mai putini. Firmele de asigurari vor fi tot mai viclene. Politia tot mai corupta. Oamenii tot mai salbatici.
            In Bulgaria si Grecia de exemplu se fac bani frumosi din accidente regizate. Sa nu mai vorbim de Rusia. Nu ma intereseaza de masina, ci de mine. Sunt exemple clare cand pietonii s-au aruncat pe capota masinii si au cerut apoi despagubiri. Mari.

            Daca va intereseaza, gasiti detalii la Zoso.

11 comentarii:

  1. da, recomand si eu tot GoPro. Sunt foarte bune si de calitate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ba eu zic ca e mai imp ca sunt de calitate. ca iti face unu figura cu accidentul si cand sa vezi inregistrarea observi ca nu merge camera =))

      Ștergere
  2. Dar ce face ? Adica la ce anume concret e bun legat de masina sau de trafic ? Ca efectiv nu am inteles, desi nici nu m-am chinuit prea tare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai e nevoie sa raspunzi. Am vazut direct de pe site-ul lor oficial. Am vazut totodata si in ce hal a ajuns zoso (blogul). Nu mai imi trebuie nimic. M-am deprimat ingrozitor.

      Ștergere
    2. Pai daca-ti pare rau, de ce zambesti ? (Cu :)) adica)
      Aseara eram asa de deprimat, incat, in loc sa vad filmul danez O Infidelitate Regala, (unul din filmele de pe lista viitorilor candidati la Oscar pt cel mai bun film strain), asa cum imi propusesem, a trebuit sa ma decid sa vad un film cu Jack Black ca sa imi revin, si, culmea, dupa ce am inceput sa-l vad, mi-am dat seama ca nici macar nu era comedie, asa ca singura bucurie pe care am avut-o ieri seara a fost ca l-am vazut pe Jack Black, insa nu am reusit sa zambesc de loc. Noroc ca nu am visat urat.

      Ștergere
  3. Merge sa-mi pun pe cursiera? Ca vara, la miile de kilometri pe care-i fac in antrenamente, crede-ma, dau peste o gramada de situatii care mergeau filmate.

    RăspundețiȘtergere