luni, 7 ianuarie 2013

Cum am mancat 19 sarmale

             Acum ca s-au cam terminat bunatatile, sa ne hranim cu amintiri.
             Mama gateste extraordinar, ca orice mama, dealtfel. Mai ales sarmale, fata de care eu am o slabiciune si un respect deosebit. Si a facut mama o oala mare de sarmale de sarbatori. Doar ca atunci cand le-a impachetat, si-a uitat la ochi ochelarii de citit, cei care maresc enorm, fata de ochelarii normali, pe care-i are. Si au iesit niste sarmale mici, cat o bricheta. Prin urmare, ca sa ma satur, am mancat 19.

15 comentarii:

  1. one shot?
    sau rasfirate intre 25.12.12 si 07.01.13??

    RăspundețiȘtergere
  2. Pofta buna si La Multi multi multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuia sa mananci 20, sa fie "cu sot"...:))
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. crede-ma, erau mici, dar nici macar o jumatate n-ar mai fi mers

      Ștergere
  4. :)) chiar asa... nu mai era loc d inca una?

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca ai pofta de mancare inseamna ca esti sanatos. Tot inainte! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. haahahha , povestea ta e chiar amuzanta !!! Ti-a fost bine? Atunci poti sa mai incerci si altadata .Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu cred ca voi mai avea ocazia, s-ar putea sa ramana asta recordul

      Ștergere
  7. Si eu am mancat sarmale, imi plac si mie, dar niciodata n-am mancat multe...de fapt nu prea mananc mult ca nu vreau sa-mi fie rau...:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu sunt ff atasat de mama mea, insa pot spune chiar impartial ca eu nu cred ca ea gateste ff bine. De altfel cred ca nici nu a fost motivata sa invete sa gateasca ff bine pt ca efectiv nu avea nici un rost, deoarece eu oricum o refuzam cu mai tot ce gatea + si tata e cam mofturos si tipicar in legatura cu ce doreste sa manance, desi cred ca in principal a fost vina mea, pt ca pe tata poate reusea sa-l mai "antreneze", ca el de dragul ei + pt ca este politicos si gentleman asa din fire, ar fi mancat probabil orice.

    RăspundețiȘtergere