duminică, 20 ianuarie 2013

Biserica vs bar

             Ieri eram parcat cu masina si am asteptat pe cineva cam 20 de minute. In fata mea era un bar iar peste drum o biserica.
             Aha, v-ati prins deja, nu are rost sa mai spun nimic.

20 de comentarii:

  1. Da, stiu, ai intrat in bar si apoi te-ai urcat la volan, rugandu-te sa nu te amendeze! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, n-ai nimerit. Eu n-am coborat din masina, doar am observat. mai incearca, e simplu.

      Ștergere
  2. Omul a intrat la bar, a baut o dusca si apoi a intrat in biserica. Stii eu nu beau deloc si la biserica ma duc mai rar, asa ca pt mine chiar e greu sa ghicesc.
    PS: faceai misto de mine cand ai zis ca o sa ma umplu de bani, nu? :)) M-am amuzat si mi-a mai trecut din stres, uneori iau lucrurile prea in serios.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hai sa nu te mai necajesc. in cele 20 de minute, au intrat in bar cel putin 20 de oameni/tineri. in biserica, nimeni.

      normal ca faceam misto. :))

      Ștergere
    2. Pai nici nu e de mirare Raul.Popimea incet dar sigur distruge imaginea si ceea ce ar trebui sa fie de fapt biserica.Uita-te la ei sa vezi ce fac, cum se poarta, cat sunt de hrapareti , cum fac pacturi cu politicienii etc.De ce te-ai mai duce sa stai cu gura cascata la ei?Dar poate ar trebui sa nu mai fie platiti de stat.Ca multi dintre mancatorii de bani din buget nu prea isi mai au rostul chiar daca s-au construit biserici cu gramada .

      Ștergere
    3. nu e vorba neaparat de preoti. ci de decizia fiecaruia de a-si petrece timpul intr-un loc anume. in bar mergi sa bei iar in biserica sa te rogi.

      Ștergere
    4. eu am crezut ca nu puteai trece pentru ca era un suvoi mare de oameni care se revarsa din biserica trecind strada catre bar. Sau invers!

      Ștergere
    5. tu traiesti in lumea ta perfecta! :))

      Ștergere
    6. Daca bisericile ar fi loc de rugaciune si atat poate ar fi corect cum spui dar din pacate au ajuns locuri goale de continut .Pe de alta parte eu cred ca poti sa le faci pe toate dar sa nu uiti ca faci parte din ceea ce unoeri prea pretentios se numeste umanitate .

      Ștergere
    7. da, pentru ca Diavulul lucreaza in timp ce noi dormim cu capul pe mese in baruri

      Ștergere
  3. pai nimeni nu iese din biserica dupa 20 de minute, izbavirea ia mai mult timp decat betia :))
    plus ca babele se misca mai greu, dar asta nu inseamna ca nu sunt 10 babute credincioase pe metru patrat intr-o biserica.
    PS: si eu fac misto :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu cred ca rugaciunile celor 10 spala pacatele sutelor de clienti insetati...

      Ștergere
  4. Unii intra intai la bar sa-si faca curaj sa-i marturiseasca Domnului pacatele la spovedanie; altii ies de la biserica si intra la bar ca au uitat sa se impartaseasca, sau nu s-au impartasit suficient.deci barul e pus strategic in fata bisericii!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aha, punct de trecere. cert e ca nu a trecut nimeni de el in drum spre biserica. s-au blocat acolo.

      Ștergere
  5. Biserica cu batranii, iar barul cu tinerii?

    RăspundețiȘtergere
  6. moda e venita de la tara unde biserica si carciuma din sat sunt singurele locuri capabile de socializare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai asta e problema, ca biserica ramane goala in timp ce barul se umple si creste frumos

      Ștergere