miercuri, 1 februarie 2012

Campania Duminica Binelui

           Voi sta mai putin pe net si mai mult in real life.
           In mod personal am hotarat sa incep o campanie care sa ma ajute sa inteleg ca as fi putut fi eu in locul lor, in locul celor care, pentru ca nu au, sunt taiati de pe lista Oamenilor.
           Asa ca, in fiecare prima duminica din luna, voi da. II voi zice simplu Duminca Binelui. Concret, voi alege/cauta cateva persoane/familii/copii care nu au suficient si le voi da din ce am eu. Voi face cumparaturi de alimente si le voi imparti. Voi da lucrurile pe care nu mi-e musai sa le detin. Voi da sfoara-n tara ca adun lucruri pentru saraci. Si voi imparti.
           Diferenta dintre cei cu inertie si cei ramasi in urma e prea mare. Din partea mea vor avea o sansa la civilizatie. Daca vei participa si tu la Duminica Binelui, vor avea doua sanse. Banana ce ti se strica tie in cosul de fructe ar putea face minuni in viata trista a unui copil.
           Nu te speria, nu vei pierde, nici nu vei fi mai sarac. Din contra.

3 comentarii: