miercuri, 8 februarie 2012

Zarva si varza din politica

            Apropo de circul din politica si de felul cum se cer unii la putere, tot asa cum se cer copiii la WC in timpul orelor, mi-aduc aminte de un fel de banc ce se potriveste perfect.
            O limuzina neagra opreste intr-o zona aglomerata. Coboara niste gangsteri si seful lor alege cativa oameni din multime: „Ala, ala, aia doi de langa scari...” Un curios de pe o banca sare repede: „Si eu, si eu!” Seful mafiot zice: „Hai, bine, si tu”. Apoi, catre ai lui locotenenti: „Impuscati-i!”

13 comentarii:

  1. S-ar potrivi şi mai bine dacă într-adevăr i-ar împuşca.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Mihai: normal poanta era ca mafiotul zicea: tu, tu , tu... mergeti la dracu!, insa mi s-a parut mai potrivita varianta cu impuscatul:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Mihai: de ce nu pot comenta la tine pe blog?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi ar trebui să funcţioneze, dar nu apar comentariile imediat, pentru că am avut prea multe reclame. Trebuie să te anunţi cu nume şi adresa de e-Mail (pot fi şi false). Mai încearcă o dată, dacă tot nu merge, dă-mi de veste aici şi am să încerc să repar.

      Ștergere
    2. tot nu merge. asta imi zice: Service Temporarily Unavailable

      The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again

      Ștergere
  4. Nu înţeleg. Eu tocmai am încercat, scriind anonim, şi a funcţionat. S-ar putea însă ca legătura cu serverul din Germania să fie temporar deranjată, deşi nu prea cred, că şi eu tot din România scriu... de lângă Cluj!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ardelean, din moşi strămoşi.
    Ceva nu este totuşi în regulă, încerc să mă abonez prin e-mail la comentariile de aici, dar nu funcţionează. Poate fiindcă blogul nostru nu face parte din nici un fel de platformă?

    RăspundețiȘtergere
  6. nu, nu cred. pana acum nu au fost probleme. am incercat sa comentez la articole diferite la tine, sub diferite nume, dar nu merge.

    RăspundețiȘtergere
  7. mie la fiecare articol de-al tau imi apar 0 comentarii

    RăspundețiȘtergere
  8. Prea multe comentarii nu sunt. Am controlat setările, dar totul pare ok. Am mai făcut un comentariu, merge. Pe care buton apeşi? Dacă apeşi cumva pe "edit", atunci încerci să modifici articolul şi nu merge. Trebuie apăsat "comments", după care apare fereastra respectivă. (Scuze dacă vând cumva castraveţi grădinarului, dar nu pricep ce nu merge.) Dau pentru siguranţă încă o dată adresa: http://paulmelian.de/blog/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stai linistit, nu-i nici o problema, as vrea sa rezolvam asta. am incercat iar, dar tot nu merge.

      Ștergere
  9. Se pare că versiunea Wordpress cu care funcţionează blogul nostru nu e compatibilă cu Mozilla Firefox ci numai cu Internet Explorer. Cum stăm cu alte browsere nu ştiu. Îmi pare rău, dar nu cred că am să pot remedia asta în curând.

    RăspundețiȘtergere