joi, 23 februarie 2012

O lume fara sensibiliate

            Gandindu-ma la bietii oameni ce au platit prea scump greseala de la Sighetul Marmatiei, nu pot sa nu-mi amintesc ce-mi povestea un prieten despre incompetenta.
            Locuieste in centrul Clujului si in urma cu vreo 2 saptamani o echipa de la gaz venise sa verifice instalatiile din locuinta. La unul dintre bransamente, in bucatarie, aparatul lor a inceput sa sune. Cu un zambet larg omul spune proprietarilor: „Aici e o mica scurgere, dar nu-i grav, aparatul nostru e prea sensibil”. Si au plecat.

4 comentarii:

  1. Concluzia ar fi ca nu are importanta care-i firma de gaz. Ca-i din Cluj sau din Calarasi ...e numai o chestiune de atitudine a angajatilor . Acum cateva zile un picamer isi facea treaba constiincios in plina noapte .Pe la ora 1 a.m. a incetat , spre bucuria somnorosilor deranjati . A doua zi am aflat : baietii de la Apanova trasesera in vara o conducta la vreo 30 cm adanncime . Inghetase . Si numai noaptea putea fi data afara din pamant ! :) )))) Nebunie ...te halesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intreb-ar fi posibile toate astea daca omul cu gazul nu ar fi stat cu mainile in san si i-ar fi luat pe baietii aia indiferenti la suturi sa-i repare teava, daca deranjatii din somn ar fi sarit cu totii la lucratorii de la apa nova, daca , daca , daca.Nu cumva suntem la fel de vinavati ca si ei din cauza lipsei noastre de reactie si a individualismului idiot?

      Ștergere
    2. @Radu: eu am mai zis, cred ca 80% dintre angajati habar nu au cu ce se mananca functia lor. atat doar ca au stiut pe cine sa invite la un pahar de palinca

      Ștergere
    3. @Ana Maria S.: e adevarat. atitudinea noastra motiveaza indiferenta lor. eu sunt un cocos in sensul asta. si satul de atata prostie sunt in stare sa-mi dau in cap cu ei. lumea ma uraste:)

      Ștergere