marți, 28 februarie 2012

Ferrari de Romania

            Am un prieten care si-a luat Ferrari. A avut el o ambitie. Pentru ca e un cetatean bun, a vrut sa faca afacerea in tara lui. A ales un Ferrari 458 Italia, nou. Omul scoate peste 200 000 de euro din buzunar si asteapta linistit masina acasa.
            Se face livrarea. Reprezentanti ai firmei, sampanii, felicitari, brelocuri. Voi chiar credeti? Soseste un camion vechi, cu prelata,  nu foarte diferit de un Saviem, cu doua masini, suprapuse. Cea a omului nostru e deasupra, iar dedesupt una pentru Germania. Intai, omul era sa faca infarct, ca Ferrari-ul lui galben era rosu si alt model. Apoi, ca sa poata scoate masina, a fost nevoie s-o dea jos intai pe cea care trebuia sa ajunga in Germania. Cum? Romaneste. Pe doua scanduri improvizate. Soferul nu se baga, il lasa pe client sa descarce masinile, noaptea, cu spatele, pe scanduri improvizate. Masina era murdara si fara benzina, cu montantii de alta culoare decat cea comandata.
             Oare daca isi lua Logan, era tratat altfel?
          
            
          

21 de comentarii:

  1. O , da , cu siguranţă !! Ştiu exact cum eşti tratat la reprezentanţele Dacia când cumperi maşina şi ulterior .
    Dacă vrei dezvolt subiectul dar îţi spun sigur că ceva s-a schimbat şi nu doar în domeniul ăsta . Politica de tratare a clientului cu respectul cuvenit pătrunde tot mai mult în tot mai multe domenii cu precădere cel al serviciilor , cu condiţia să alegi o firmă serioasă şi bine intenţionată .
    Mă lovesc destul de des şi ştiu cum funcţionează .

    Italienii pe de altă parte (înţeleg că din Italia a primit-o) înafara faptului că nu ştiu a fi politicoşi (din neam , genetic) ne şi tratează precum lumea a treia . Noi nu ştim , nu am văzut . De vină , zic eu , este şi modalitatea unora din noi (românii) pentru care a fi recunoscători înseamnă „sărut mâna” cu capul adânc plecat !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. firma Ferrari nu e serioasa?
      cred ca e o neintelegere: masina a fost cumparata in Romania, trimisa de la Bucuresti.

      Ștergere
  2. Ma gandeam sa-mi cumpar un Ferrari in locul Matiz-ului, dar acum m-am razgandit. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut Mircea !
      Că tot veni vorba : cu un Matiz am trăit o întâmplare de toată povestea de unde am tras concluzia că , noi , clienţii suntem în slujba corporaţiilor . Doar la Dacia am rămas plăcut surprins de felul cum sunt trataţi clienţii . Sper să dăinuie şi să se extindă buna cuviinţă !

      Ștergere
    2. nu poti pune doua Matiz-uri suprapuse, sunt mai inalte, deci s-ar putea sa ti se faca livrarea cum se cuvine.

      Ștergere
    3. Salut Sorin!
      Eu n-am avut probleme de nici un fel cu Matiz-ul. Dar nu l-am luat eu, l-a luat sotia. Dar nu stiu sa fi intampinat greutati, chiar daca s-a dus dupa el la 45 km, asa a considerat ea ca e mai convenabil.

      Ștergere
  3. La Ferrari chiar ca nu ma asteptam! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu ştiu dacă era tratat mai bine în cazul în care şi-ar fi cumpărat un Logan. Dar ieşea în orice caz mai ieftin!

    RăspundețiȘtergere
  5. o singura replica pentru asta:
    "Suntem in Roamania"

    RăspundețiȘtergere
  6. E greu de crezut ca la banii astia te poti trezi cu asemenea surpriza si cu asemenea atitudine . Economia e de piata . E clar . O piata fanariota . Offf.

    RăspundețiȘtergere
  7. merge pe principiul roman, romanesc, romaneste, romanizat...

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi asum mare parte din probleme doarece m-am dus dupa masina cu "Buna ziua" si "Va rog frumos" in loc de "salut frate" si "hai ca n-am timp". POate daca o luam cum o iau toti smecherii venea altfel, da nu toti suntem capabili sa purtam juma' de kil de aur la gat asa ca ne multumim si cu montantii de culoare neagra.

    RăspundețiȘtergere
  9. nu judec, dar cat de bun cetatean e prietenul tau ca a reusit sa-si ia Ferrari in Romania?

    RăspundețiȘtergere