luni, 13 februarie 2012

Voi intalniti din astia?

           Ma suna pe fix:
           -Salut! Unde esti? Esti acasa?
           Ne intalnim intr-o zona neutra. Cand nu te vezi cu anii, nu prea mai ai ce discuta. Zic:
           -Pe unde esti?
           -Pe Comunitate. Am fost o vreme pe Anglia, da nu mi-a placut totul invers.
           Ma gandesc daca ar fi acasa, ar zice ca e „pe casa”? Il intreb:
           -Fain. Sofer, nu? De ce?
           -Pai cum de ce? Ce sa fac, sa lucrez la capsuni sau la masline?
           -Nu, n-ai inteles. Esti sofer de ce?
           -De meserie. Am profesionist din armata.
           -Ce conduci?, il intreb iar. Vola, Saviem, tir cu remorca?
           -Asta intrebai, pe ce is sofer? Am un trailer.
           -Al tau?
           -Al firmei, dar cand is eu la volan, al meu e. Viata buna, vezi lumea, doar ca e greu noaptea. Tu pe ce esti?
           - Conduc o dubita, in mare parte.
           -Nu, pe ce tara esti? Ai ramas pe Romania?
           -Sunt in Franta, zic.
           -Daca ai vrea sa vii acolo la noi... Se plateste bine.
           -Se fac angajari?
           -Acum nu, ca sunt vreo 2 soferi care raman pe firma, nu prea avem curse pe extern. In Franta unde?
           -La 150 de km de Lyon.
           -Am dus marfa la Lyon. Daca stiam... Lasa ca te sun cand mai trec pe-acolo, sa bem o cafea.

7 comentarii:

  1. Unde , pe Lion ? Daca se supara ala si da din coada ?:) ))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Radu: da, am gresit. era pe Lyon, nu la Lyon.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Iulia G B A: si enervant cate o data :))

    RăspundețiȘtergere
  4. mai vrem sa citim intamplari de astea cu "din astia" ! :))
    mai ai? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. „astia” sunt f multi. iar unele intamplari nu pot fi scrise. dar o sa incerc

      Ștergere
    2. mai vezi aici: http://raulghiran.blogspot.com/2011/02/zilele-trecute-am-gasit-chitanta-si.html

      Ștergere