vineri, 3 februarie 2012

Zeii zilelor noastre

           Puneti-ma la zid, dar am eu o problema cu parlamentarii. Si din perspectiva mea, intr-un mod exagerat si periculos ii consider inutili, iar faptul ca au cam acelasi loc in societate precum aveau zeii mai demult, adica nu existau dar erau onorati ma face sa ma gandesc daca am evoluat sau nu.
           Daca ar fi dupa mine, le-as taia salariile la un sfert, iar cei care lipsesc mai mult de doua ori pe luna de la munci in folosul comunitatii ar trebui sa plece. Parlamenarii sunt nesimtiti si obraznici. Sunt incompetenti. Sug nejustificat banii tarii. Cheltuie enorm si ineficient. Nu fac nimic pentru tara.
           Revin la sentimenele ce le am fata de ei in urma hotararii de a face economie la gaze si electricitate pe seama copiilor si elevilor care invata in scoli.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu