miercuri, 22 februarie 2012

Ai Se Eu Te Pego pe ritm de foame

           In articolul precedent am spus ca nu ne place sa urmam exemple bune, constructive. Cica nu avem nevoie.
           Dar ipocrizia in Romania miroase de departe. Depinde de interes. Daca e vorba sa luam un sistem bine pus la punct, care sa ne ajute sa facem treaba buna, nu avem de unde sau nu-i recunoastem eficienta. Daca e vorba de ceva care sa aduca bani rapid, prin indobitocirea cetateanului, e plina lumea de exemple. Nu ne-am lasat mai prejos si am aratat lumii ca si noi avem voci, talente sau factori X. Acum se promoveaza de zor Master Chef. Dansam Ai Se Eu Te Pego, de parca ar sta la baza culturii romanesti. Lista poate continua.
           Inca o data, incurcam bine de tot prioritatile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu