marți, 21 februarie 2012

Hotii de pe site-uri

           De ceva vreme caut sa cumpar un bobcat second-hand.
           Am gasit sute de anunturi, am trimis zeci de mail-uri, am dat telefoane. Toti vand, toti au site-uri, parcuri, adrese, numere de telefon. Toti vorbesc 3-4 limbi straine. Toti au drum la Bucuresti saptamana asta. Dar e o problema. Nimeni nu are utilajul. 
           Toti cer datele firmei, un avans, toti te asigura ca iti aduc masinaria in poarta. Unii merg mai departe de atat. Deja ma interesam de bilete de avion, pentru ca un dealer din Anglia imi trimisese super poze cu parcul lui, o gramada de utilaje avea. Omul se oferise chiar sa ma astepte la aeroport. Am trimis o iscoada la adresa respectiva, nu exista nici un parc.
           Site-uri exista. Dar ca e foarte greu sa ajungi la detinatorul real. Sacalii le cloneaza si asteapta prada. Acelasi utilaj e vandut de zeci de ori, de catre zeci de vanzatori. De fapt tu cumperi o fotografie. Judecand dupa numarul hotilor, afacerea pare profitabila.
         

3 comentarii:

  1. salut,ai gasit pana la urma bobcatul?
    sunt in aceeasi situatie

    RăspundețiȘtergere
  2. buna. inca nu, dar se pare ca Germania are cea mai serioasa oferta. am renuntat sa caut pe net, o sa plec personal sa caut.
    sa ai mare grija in cazul in care cumperi de pe net. 80% sunt tepe.

    RăspundețiȘtergere