joi, 26 mai 2011

Un efort necesar

            Oamenii nu se schimba atunci cand le place asa cum sunt. Eu sunt de parere (o parere logica) ca daca ceva nu merge bine, trebuie schimbat. Daca nu schimbi, inseamna ca-ti place situatia.
            Atata vreme cat credeti si sustineti, indirect, prin indiferenta, ca e bine, sau cel putin ca nu e atat de rau, situatia actuala (pe care nu o consider prea buna) nu se va schimba. Actiunile sunt consecintele dorintelor.
            Nu va mai amagiti ca va fi bine candva. Noi nu suntem evrei. Incepeti sa lucrati la schimbare si rezultatele vor fi evidente.

8 comentarii:

  1. Trebuie să schimbi când e rău, dar și când e bine dacă poți face o îmbunătățire. Vedem că nu e bine și ne străduim să schimbăm generația de vampiri care ne conduce, dar eu greu, că ajungi lângă ei, te mușcă și ajungi ca ei.

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. Oamenii se afla intr-un confort cu sinele, intentia de schimbare creaza disconfort, schimbarea rutinei dezechilibreaza. Cand ceva nu merge bine, trebuie sa recunosti acel ceva, trebuie sa cunosti optiunile, trebuie sa cunosti metodele, apoi sa ai curajul schimbarii.
    2. De cele mai multe ori, actiunile sunt doar consecinta implinirii necesitatilor. Noi, romanii de ayi, nu mai avem nobletea spiritului, pentru ca nu avem resurse.
    Iar binele poate fi doar obisnuinta si invers.

    RăspundețiȘtergere
  3. Toti vorbim si ne dorim schimbare, insa eu cred ca, daca as insirui schimbarile prin care au trecut romanii de douazeci de ani nu mi-ar ajunge o pagina. Am schimbat directia dinspre est spre vest, am schimbat partenerii, am schimbat economia distrugand-o, am schimbat increderea in oameni, invatamantul in fiecare an, legile, dar cel mai rau e ca am schimbat sistemul de valori. Acum apreciem atat de mult pe cei cu bani incat suntem in stare sa ne prefacem a fi niste ghiorlani numai pentru a arata ca avem bani. Si ne dorim sa fim niste ghiorlani cu bani! Asta nu e o schimbare?
    Problema este ca au fost atatea schimbari incat suntem cu totul bulversati. Toti spunem ca trebuie sa ne schimbam, dar in ce?? Nu avem o directie de schimbare, schimbarea a devenit la noi o oscilatie in jurul unui punct fix.

    RăspundețiȘtergere
  4. Raul, noi, romanii, avem o trasatura de caracter aiurea (pot sa-mi sara toti "puritanii" in cap dar ii rog sa-mi argumenteze -spun asta pentru ca am vazut ca sunt multi cei care nu suporta critica nici macar la nivel general).Sunt ploconitori si intoleranti .Dar intoleranti cu cei cu care ar trebui sa fim foarte toleranti caci cu cei pe care ar trebui sa le sarim la gat suntem doar ploconitori.Nu prea stim sa traim liber , suntem obsnuiti sa fim manati de la spate de catre niste unii din pacate si rau voitori si idioti , ceea ce inseamna ca suntem si mai idioti decat ei .Poate daca aveti voi grija de copiii vostri s-ar putea peste 50 de ani sa fie alta societatte .Acum avem generatiile capete plecate pe care sigur ca sabia nu numai ca le taie dar mai intai le taraste prin praf dandu-le suturi .

    RăspundețiȘtergere
  5. @Mircea Vladut: sa inteleg ca ne-am blocat undeva pe drum? ca am incercat 20 de ani si gata? stii ce cred eu? ca nu ne-am dorit destul schimbarea.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Cleo: ai mare dreptate in ce spui. exista niste etape. dar noua nu ne plac etapele. vrem direct la final. si cand vedem ca nu se poate, renuntam.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Ana Maria S: noi romanii, nu numai ca avem multe trasaturti proaste, dar mai si tinem cu dintii de ele

    RăspundețiȘtergere