duminică, 29 mai 2011

Minunile exista

           Am citit azi pe Yahoo France un banner: "Eu nu cred in semne astrologice. am inceput sa gandesc corect. asta e specific capricornilor."
           Cum de regula duminica ma uit mai mult in sus, ma intrebam de dimineata (duminica e singura zi in care pot dormi mai mult, dar azi dimineata la ora 5 am primit 2 mesaje de la Orange, apoi la 5:30 inca 2,  asa ca m-am trezit, chiar mai repede decat in timpul saptamanii), deci ma intrebam eu/noi in ce credem.
           Cineva  spunea ca noi nu mai avem in ce crede, ca in ziua de azi nu se mai intampla minuni, ca mai demult. Minunile sunt consecinte ale gandirii. Si cum gandim in sens invers, si minunile se intampla in sens invers.
           Totusi, minunile exista. Pentru mine, nu e minune mai mare dacat aceea ca vad, ca aud, ca vorbesc, ca pot umbla, ca gandesc, ca simt. In vremurile de azi, acestea sunt minuni.

11 comentarii:

  1. Minuni exista multe, dar noi nu le observam sau le trecem cu vederea. Si asa zic si eu: minunea cea mai mare e ca existam.

    RăspundețiȘtergere
  2. Raul ,te salut !
    Aşa zic si eu prima si cea mai mare este minunea de a fi !

    RăspundețiȘtergere
  3. Cata dreptate ai!
    Toate cele bune si sa te bucuri in continuare de minunile din viata ta in fiecare zi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunile ne inconjoara...dar de multe ori le trecem cu vederea si le „take for granted” - n-am gasit o traducere buna pentru ceea ce vreau sa spun....le consideram apriori daca vrei...
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Mircea Vladut si Sorin: minunea de a fi e reala. dar, conteaza mult si cum esti. intreg la corp. intreg la minte. mananci sau rabzi foame. iubesti sau urasti.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ramona: multumesc, la fel iti doresc, numai minuni.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Alice: ai dreptate, suntem rai. nu suntem multumitori. vrem mereu mai mult desi avem totul. si acuzam, in loc sa multumim

    RăspundețiȘtergere
  8. Asa este! Din putin se poate face mult!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cea mai frumoasă minune e că existăm.

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu sunt de parere ca e minunat ca ne punem intrebari, ca inceram sa gasim raspunsuri,cream , iubim , uram, muncim , ne distram, imbatranim si e minunat ca in tot acest timp ne tot intrebam ce e viata,de unde venim si incotro ne indreptam .Mai cred ca e minunat sa simti , sa vezi, sa gusti , sa zambesti si in general sa fi OM (asa cum l-am scris)

    RăspundețiȘtergere
  11. @Ana Maria S: da, OM, ca pe malul fluviului lui Hesse

    RăspundețiȘtergere