sâmbătă, 28 mai 2011

Din Romania

           Am gasit secretul teleportarii. Printr-o oala.
           Mi-a pus mama de-acasa, intr-o oala, carnati, jumeri si carne de porc roman. Bine aranjate in untura, ca "asa sta". Si niste branza de burduf. Si zacusca. Unii iau avionul sa ajunga rapid in Romania. Eu ma bag in oala.
           Si sincer, am mancat in multe tari. Cica bucataria frantuzeasca e cea mai buna. Da' de unde! Nimic nu se compara cu mancarea traditionala de la noi.
           Din oala asta nu mananc numai in cazuri exceptionale. Sa ma tina.

11 comentarii:

  1. ...adică de sărbători sau de dor.
    Eu cred că mănânci dor de casă asezonat cu iubirea mamei. Da, e vorba de teleportare.

    RăspundețiȘtergere
  2. da, si tine de foame. altfel, m-as "dezhidrata" si as avea un suflet numai "piele si os"

    RăspundețiȘtergere
  3. hai sa-ti trimit niste sarmale de la mine si bors de perisoare....:)
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Alice: cand se termina oala! Platesc eu la primire. niste smantana ai?

    RăspundețiȘtergere
  5. Este genul de postări care îmi plac mie cel mai mult și cred că pentru aceste exemple a tale îmi ești și mai drag. :)
    p.s. Am mâncat niște sarmale cu afumătură acu 5 minute. Extraordinare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Raul, cred ca reteta asta este originale locului de bastina, caci si eu imi aduc aminte de aceste delicatesuri de la mama mea.
    Te sarut.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am de toate..sunt gospodina, nu ma joc!:)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Anonim: de regula nu raspund comentariilor semnate "anonim", dar fac o exceptie, pt ca si tu te regasesti intr-o oala:))

    RăspundețiȘtergere