sâmbătă, 7 mai 2011

Inainte de plecare

          Deocamdata cam atat am avut de spun de/spre Romania. Bineinteles ca mai sunt multe de spus, de discutat. Ideea generala e ca tara asta are nevoie de ajutorul nostru, oricat de mic ar fi. O idee, un gest, orice, doar sa lucreze putin la schimbarea mentalitatii.
         Imi cer scuze celor pe care probabil i-am jignit. Imi pare rau ca am acuzat Romania. Dar eu consider ca raul trebuie aratat cu degetul. Altfel ramane o problema.
        Va spun un secret: tot ce iubesc eu ramane in Romania.

         

9 comentarii:

  1. Salut Raul !
    O spui ca un Adio , de ce ?

    RăspundețiȘtergere
  2. @Sorin: nu e adio, dar o sa lipsesc o vreme. probleme de organizare

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie nu-mi plac, in general, cei care critica Romania. Acum imi dau seama ca nu-mi plac pentru ca incearca, in felul acesta, criticand, sa arate ca ei sunt mai presus, iar criticile lor sunt de cele mai multe ori absurde.

    Insa blogul tau imi place, pentru ca criticile sunt indreptatite si sunt facute fara rautate. Nu ai de ce sa-ti ceri scuze, doar ti-ai exprimat opinia. Si nu ai aratat cu degetul, ci... ai incercat pur si simplu sa faci ceva.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Mircea Vladut: multumesc. cam asta era ideea, pt ca nu am nici un interes si nici nu-mi e mai ieftina painea daca am criticat Romania. am facut-o motivat de sentimente. si sincer, imi pare rau pentru tara asta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Tot ce iubesti tu, sunt sigura ca va fi tot in Romania cand te vei intoarce :-?

    RăspundețiȘtergere
  6. Omule, stai fara grija, daca te intorci peste 50 de ani totul va fi la fel, cu exceptia oamenilor, vor fi mai putini si mai batrani. De pierdut nu pierzi nimic, doar mizeria ce ne este servita zilnic pe post de supliment alimentar.

    RăspundețiȘtergere
  7. Hmmm....imi pare rau ca nu vei mai fi prezent pe blog, faceam un dus rece de trezire in fiecare zi la tine!:) P.S. sa nu-mi trimiti factura la apa!:))
    Numai bine, sa ai grija de tine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Domnule Costin Comba, daca tu crezi ca peste 50 de ani va fi la fel, inseamna ca te complaci in situatie.
    In loc sa faci asta si sa te plangi, de ce nu participi la schimbare? Nu vei fi singurul, crede'ma.
    Si daca ai citit ce scrie pe blogul acesta, ma gandesc ca ti-ai dat seama ca nu e mare lucru sa incepi o schimbare. Pasii mici sunt cei mai siguri!

    RăspundețiȘtergere