vineri, 6 mai 2011

La ce ne raportam

           Am eu o problema cu traitul degeaba. Pentru ca ii cunosc pe prea multi care nu mai au altceva de facut decat sa-si dea palme, realizand ca, pe cand s-au gandit ei sa deschida ochii, s-a dus naibii viata.
           Poti traversa lumea in toate directiile. Dar daca nu ai atins acel punct la care sa-ti raportezi sentimentele, ramai un fals. Ma refer la lucruri care au puterea sa schimbe. Un copil. O dragoste reala. O tresaltare a inimii in fata unei minuni. O creatie. O intalnire cu Dumnezeu. Cateva clipe traite pe plaja lui DiCaprio.

3 comentarii:

  1. Salut Raul !
    De obicei omul simplu îşi raportează sentimentele familiei iar ca să nu trăieşti degeaba eu cred că ar trebui ca sentimentele să ţi le raportezi unui ideal şi nu unei creaţii .

    RăspundețiȘtergere
  2. Creaţia poate fi un ideal :)
    Dragostea există... la fel şi minunile.
    Dacă ştim să avem răbdare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu una, nu ca ma laud dar, fac ceea ce imi place, iubesc si sunt iubita, am casa mea, masa mea....si incerc sa fac bine tuturor!

    RăspundețiȘtergere