marți, 17 mai 2011

Secret

         Pentru ca unii au tendinta sa-mi inteleaga gresit pozitia fata de Romania, va spun un secret.
         Maine m-as intoarce. Si nu de dor, nici ca e greu aici. Peste faza cu dorul am trecut in urma cu vreo 9 ani, cand am plecat prima data. Iar in Franta am o situatie buna.  Dar m-as intoarce in Romania. Bineinteles, nu in conditiile actuale. Poate recititi  Din suflet... pentru Tine.
         Nu sunt genul "dar vai, ce se intampla, oare a cui o fi masina asta?". Daca fac unele asocieri si comparatii le fac intr-un scop constructiv, nu sa va arat ce bine e in Franta si ce rau e in Romania. Dar ma gandesc ca poate intr-o zi ne vom trezi cu dorinta ca vrem sa traim mai bine, acasa la noi. Si vom actiona. Poate ne vom da seama ca daca altii pot (si va garantez eu ca astia altii sunt mult sub capacitatile romanilor), si noi putem. Ca avem toate elementele necesare, ne mai trebuie doar acel impuls de a face si de a spune.
       

4 comentarii:

  1. Raul, acel impuls de care vorbesti este un lucru atat de mic, dar atat de greu de realizat. Este limita, dintre „a face” si „a vrea sa faci”...Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Lila. stiu ca nu suna bine, dar asta e realitatea.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Alice: e un impuls mic, dar cu repercusiuni majore

    RăspundețiȘtergere