luni, 30 mai 2011

Hai sa dam mana cu mana

          Eu m-am gandit azi cand am cantat sau ascultat ultima oara "Hora unirii", "Ciocarlia", Treceti batalioane", imnul revolutiei, etc, etc. Stiu, o sa radeti. O sa spuneti ca am evoluat, ca daca nu e 3D, nu e interesant. Ca nu trebuie sa ne blocam in trecut. Ca alea au fost, acum e Lady Gaga, sau Pepe, sau alti romani cu talent.
         Nu ma refer la clisee. E vorba de niste valori. Valori puternice si reale, dar, din pacate, perimate. Care ne-ar putea ajuta sa ne reconsideram pozitia. Ne-ar motiva poate. Incercati.

6 comentarii:

  1. Eu, așa o dată pe săptămână îmi vine cheful de Doamne ocrotește-i pe români . Face foarte bine la suflet și la moral.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acuma nu stiu de tine, dar eu le cant destul de frecvent :)) cel putin... "treceti batalioane" :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @Bia: bravo, esti o luptatoare atunci.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu ascult astfel de melodii de cateva zeci de ori pe an, pentru ca le pun copiilor la scoala....se potrivesc cu anumite teme...
    Numai bine Raul!

    RăspundețiȘtergere
  5. :) Mie imi ceri cam mult...pentru ca sa ma patrunda trebuie sa plec un pic departe. Eu sunt un roman in Romania care sufera pe pielea lui acest fapt, iar mai marii il vand pe bucati pentru o candidatura la ciolan...deci nu impartasesc prea multe, sunt un roman umilit in tara mea! Eventual as canta 'treceti batalioane' asa, ca o chemare in ajutor...dar democratia ne invata sa nu mai sarim repede, ci s-o luam temeinic, conform legii.

    RăspundețiȘtergere