luni, 23 ianuarie 2012

Ce-i Romania, ce-i Hollywood?

             Românul se uită la televizor. Pentru că sunt român, mă uit și eu la televizor. Și sunt mândru, pentru că îmi dau seama că avem prima fabrică din lume ce produce vedete pe bandă rulantă. Fără standarde, bineînteles. Înțeleg rapid de ce nu e nimeni să facă agricultură sau curațenie pe străzi. Toți sunt ocupați, în studiourile de televiziune. De ce nu? Doar știu notele muzicale de la Do la Re, doar știu că „mine” și „tine” rimează, doar ce au ieșit de la solar, doar au divorțat iar, doar nu au nevoie de bani pentru haine. Multi sunt politicieni, doar stiu cum se desparte in silabe cuvantul pol-it-ic-a. Băncile în școli sunt goale, tipele sunt goale, mințile sunt goale. Românul surescitat și flămând aplaudă și admiră.

Un comentariu:

  1. Inca o data, opinia mea de nivel de absolut nici o "umilitate" modesta sau fals modesta, ci chiar la nivel de atat de expert cat pot eu sa fiu, (educat re diverse probleme sociale majoritar de pe Internet din 1995 incoace, ca doar nu era sa ies eu personal pe strada sau sa ma angajez eu poltic-social in vreun fel, ramanand de la 15 ani incolo la nivel de dezvoltare pe scara moralitatii Kohlberg maxim 4, ca majoritatea concetatenilor romani din generatia mea, plus ca eu personal am avut de unde suge diverse resurse, chiar pagubind financiar statul roman plus alte state, neoferind mai nimic in schimb, deci neavand absolut nici un drept de revendicare economica fata de nimeni, morala nici atat), indiferent de alte revendicari economice pe care si le pot formula diversii manifestanti/activisti posibil mai sincer bine intentionati din aceste zile din Romania, (re care sugeram sa isi faca mai inainte fiecare o estimare personala in CIFRE, re cat a contribuit el/ea statului roman vs cat a primt el/ea de la acest stat, astfel incat sa poata fi mai clar si pt un functionar birocrat angajat de stat, inclusiv poltician angajat de stat, la ce sa raspunda si cu ce/cu cat), probabil ca singurele revendicari posibil CONCRET utile imediat si atat pe termen mediu, posibil si lung pt Romania, in fond pt COPIII Romaniei, (unde analfabetismul functional este tot cam la 50 % ca in Italia), ar fi reintroducerea orelor de Dirigentie si introducerea de ore de Educatie sexuala in scolile publice.

    RăspundețiȘtergere