joi, 19 ianuarie 2012

Ineficienta protestelor

            Protestele din Romania au un efect egal cu una bucata goarna pe stadion. Manifestantii fac greseli, ignorand etapele protestului si se vor alege cel mult cu o amenda sau o raceala buna. Ei atat stiu: „jos Basescu, jos guvernul!”. Probabil se va intampla, va pica Base si guvernul. Oamenii vor merge acasa multumiti, vor continua sa rabde foame, sa plateasca taxe inventate si impozite, vor fi batuti de interlopi si furati de tigani, vor inhala gunoaie, etc. Pentru cetatean nu se va schimba nimic. Dar noi asta stim sa facem, de 22 de ani asta facem.
           Greseala mare e aceea ca poporul nu intelege ca fiecare amarat de politician a pus umarul la ruinarea tarii si ca dintr-un copac uscat degeaba tai doar o creanga. Toti trebuie sa plece, sa nu mai existe nicaieri numele lor ce se invartesc in mintea romanului, de 10-15 ani incoace,  nici macar in colturi intunecate de televiziune precum OTV sau Antene. Doar atunci mai putem incerca sa schimbam ceva.
            Repet: Toti trebuie sa plece, de la soferi si portari pana la ministri si presedinte.

18 comentarii:

  1. Ceva pare sa fie altfel, de data asta. Cred ca oamenii s-au saturat de ORICE politician. Cel putin o parte. E pentru prima data, dupa 20 ani, cand imi fac sperante ca nu vor profita tot niste politicieni de pe urma nemultumirii populatiei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vise , Raul ! Ar fi bine sa fie asa cum spui . Dar revoltele ca niste tulburari de ape aduc la iveala doar mizerii . De unde atata civilizatie si intelegere ? Legea junglei . Care pe care !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca sa plece toti trebuie sa schimbi sistemul intr-un fel sau altul.Ai gasit o noua forma de oranduire?

    RăspundețiȘtergere
  4. @Mircea V: vei vedea, Mircea, cum va reusi iar vreun politician sa-i unga cu miere, eu sper doar sa nu fie unul precum Crin sau Ponta. Romanul e naiv, va crede iar, va spera iar. Ei nici macar nu stiu ce sa ceara.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Radu: Exact, intai trebuie sa ne civilizam, apoi sa intelegem toate datele problemelor si doar apoi sa protestam.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ana Maria S: alta solutie nu este, daca vrem o schimbare evidenta. trebuie schimbat sistemul, normal. nu stiu cum, nu ma pricep la asta. rege, armata, judecatori, presedinti straini, nu stiu, dar cineva trebuie sa poata controla haosul din Ro.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu, desi nu am facut parte din guvern sau parlament, just in case ca vine cineva ca tine si ma goneste, (din greseala, desigur, crezand ca sunt vreun portar sau sofer guvernamental), ca sa nu se mai chinuie si cu mine, sau sa-si mai faca probleme sau remuscari din cauza ca m-a gonit din greseala, am plecat deja din proprie initiativa, (plus un pic dat afara de parinti, ca totusi era cazul la 30 de ani sa pot sa imi cumpar macar tigari si underwear, daca nu si haine si mancare, singur), fara sa mai deranjez pe nimeni. Bine ca ati scapat macar de mine din Romania, ca eu chiar daca poate nu furam direct, totusi sugeam linistit fonduri si de la stat, in afara si de la cine mai apucam privat, asa la improvizatie si oportunitate. Cand, cf rezolutie An Nou 2012, o sa fiu in stare sa pun in cifre cu cat am pagubit eu singur personal contribuabilii majoritari onesti ai Romaniei din prima zi de cand m-am nascut, cred ca o sa va luati cu mainile de cap si o sa va ziceti: BINE ca a plecat macar asta, ca daca mai ramanea pe aici chiar ca bugetul Romaniei nu mai avea nici o sansa de re-echilibrare !

    RăspundețiȘtergere
  8. P.S. Imi mentin rugamintea de tip implorare-indicatie sa ma sustineti si pe mine moral incercand sa implementati propunerea mea pt viitoarea cursa prezidentiala ideala pt Romania prezentata anterior, plus ca sa imi dati semnal ca, desi v-am pagubit si pe voi, (alaturi si de alti contribuabili bugetari ai altor state, printre care mentionez doar Finlanda si Vaticanul, desi, in realitate sunt ceva mai multi si ma chinuiesc sa reconstitui intreaga lista incet incet, cf Rezolutie), totusi, nu o sa ramaneti suparati pe mine.

    Am mai ajustat usor si cifrele re swing vote care vor face acea viitoare cursa prezidentiala ideala si mai stransa si mai interesanta: UDMR sustinator cu probabilitate de 63 %viitor candidat rosu-verde (stanga, ecologisti, minoritati) dl Marian Vanghelie, si Diaspora sustinatoare viitor candidat galben-portocaliu (centru, centru-dreapta, conservator) dl Mihai Razvan Ungureanu cu probabilitate 52 %- posibil chiar 58 %, in functie si de daca dl Basescu imi asculta recomandarile re MAE (Baconschi de la MAE mutat ambasador la Oslo, Ionita de la Oslo mutat temporar initial la Minsk, ca sa lase loc liber lui Baconschi, apoi, cat mai rapid posibil, direct la cap MAE, George Maior + sotia implorati in continuare sa ia in consideratie Seoul, unde misiunea curenta a Romaniei trebuie neaparat optimizata/actualizata), plus restul de recomandari restructurare guvern pe care am obosit sa le tot mentionez de luni de zile, (mutare Sport si Tineret de la Educatie si Cercetare la Turism si mutare Dezvoltare de la Turism la Aagricultura, Silvicultura si Protectia Mediului, plus infiintare Minister NOU Protectie Copii si Persoane Vulnerabile (inclusiv pensionari), si reorganizarea Ministerului Comunicatiilor la nivel de Agentie cu atributie si de liaison necesar pt optimizare comunicatii pe diagonale in cadrul patratului cu colturile Educatie-Protectie Copii si Vulnerabili (inclusiv pensionari)- Culte si Cultura- Sanatate, si macar si pe linia mai simpla, ca macar de atata or fi si ei in stare, Justitie-MAI).

    RăspundețiȘtergere
  9. PPS re Agentie Comunicatii: daca e mai greu de creat si/sau optimizat comunicatii pe diagonale intr-un patrat, e OK sa eliminati Sanatatea din necesitatea de comunicatii cu cineva anume, ramanand necesare si poate mai usor de realizat comunicatiile pe laturile triunghiului simplu cu colturile Educatie & Cercetare- Culte & Cultura- Protectie Copii & Vulnerabili (inclusiv pensionari).

    RăspundețiȘtergere
  10. Mai mura-n gura decat atat, zau daca poate sa va roage/zica/recomande/implore cineva ceva posibil util.

    @ sustinatori Basescu: util prezentat dl Basescu in poza/TV alaturi de BOR cand va prezenta reorganizarile propuse mai sus, cu voce mai tare si apasata pe cuvintele Comunicatii, Educatie, Protectie, Copii, plus cu voce mai scazuta aproape de nivel de soapta re o sugestie de reintroducere ore de Dirigentie in scoli, (in timp ce se uita la reprezentantul BOR) si Educatie sexuala in scoli (in timp ce se uita la curentul Ministru al Educatiei, cine o fi ala in acel moment al prezentarii).

    @ populatia anti-Basescu + independenti dezorientati: nu va panicati, totul este OK si re Sanatate, Salvarea functioneaza corespunzator, evitati excesul de alcool si sare, (deoarece primul risca sa creasca depresia, iar a doua tensiunea, cf CNN-Health), si incepeti sa faceti ce v-am zis re mers la grupurile de suport Alanon/Alateen plus citit, mai ales intelectualii) despre Codependenta, mai dau link inca o data:

    http://www.recovery-man.com/coda/symptoms.htm

    RăspundețiȘtergere
  11. Addendum imagine re priviri dl Basescu:

    pios-rugator-respectuos catre rep BOR, si

    gales-cu speranta-respectuos catre rep Educatie.

    Haine dl. Basescu viitoare aparitie in public: camasa albastru deschis aproape bleu, cravata cu floricele ff mici si discrete, fara palarie.

    @ TVR:

    - dupa prezentare imagine dl Basescu, scurta pauza de reclame la bomboane pt copii (de tip joaca-relaxare) si detergent pt gospodine (de tip romatic-curat), apoi

    - trecut prezentare stare de sanatate dl Ion Iliescu, (cu voce cat mai neutra, si numai cateva secunde, neinsistat nici pe detalii morbide posibil intristatoare, nici pe sperante posibil suparatoare pt unii), FARA a se arata poza dl Iliescu, ci doar o fatada gri neutru de spital de tip mai vechi cu elemente arhitecturale frumoase, apoi

    - pauza reclame optimiste si sutinatoare de morala pt concurs Romanii au Talent si ceva international, ori Oscar ori, mai bine, vreun viitor apropiat concurs de Miss International, cu aratat concurente dragute din America Latina si Asia in prim plan, OK si in costum de baie dar numai intreg (nu bikini), sau eventual short si T-shirt.

    (CINE naiba e seful TVR curent Romania ca efectiv nici nu vreau sa aflu cu ajutor Google, asa de enervat si suparat sunt pe el de lenes si incompetent ?)

    RăspundețiȘtergere
  12. Am oferit aceste informatii IMHO posibil utile re management de criza Romania gratis doar pt ca stiu ca am de ce sa ma simt vinovat re pagubit contribuabili onesti Romania de la 1980 incoace, plus doresc principial sa sustin in continuare mentinerea si consolidarea sistemelor politice democratice moderne din zona mai larga Balcani, plus ca sa contrabalansez stirile ingrijoratoare re crestere autoritarism si deviere anti-echilibru democratic in Ungaria, ca bine ca nu aveti Al Jazeera ca va speriati daca vedeati PR-ul Ungar oficial anti amenda de la UE, de tip total anxiogen birocratic-managerial tehnic constiincios formal (aparent) competent cvasi fascist, al spoke person-ului curentei administratii Ungare. Cand l-am vazut si auzit pe ala mi-am zis: mai bine dl Jin Liqun, sef Investitii Globale din China (care a mustrat parinteste Europeenii inainte de Craciun tot pe Al-Jazeera re lene si dezinteres fata de munca disciplinata posibil salvatoare de economii) decat fascism ungar adaptat pe sfarsit de secol XX din ala care am vazut ieri.

    RăspundețiȘtergere
  13. @Rudolph A: sa inteleg ca de aia ai fugit, si acum stai cu ochii-n patru, ca nu cumva sa trebuiasca sa dai inapoi ce ai furat. adevarul e ca ai stofa de politician...

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu de aia am fugit, ca eu sunt lenes si in legatura cu asta. In principal am plecat impins si de parintii care imi doresc binele dezvoltarii abilitatii de a fi in stare sa imi procur macar tigari si underwear din banii mei personali, (daca si mancare si haine ar fi probabil chiar prea mult de cerut din partea mea la nivel realist), si cu scopul declarat de a ma insura cu unul al carui suflet va trebui sa ma chinui sa-l cuceresc prin persuasiune si prozelitism prin orice mijloace, si de a pune ulterior mana pe o bucata de teritoriu posibil util subzistentei, ca in Romania era destul de clar ca nu aveam sansa de asa ceva, desi eu personal NU am stofa de aventurier/explorator, nici talent de misionar, dar totusi incerc sa ma inspir si sa-mi fac curaj de la inaintasii portughezi si alti colonialisti exploratori mai talentati de dinainte, din care chiar am de gand sa imi iau la un moment dat un role model cand va fi sa ma decid sa acostez in sfarsit pe teritoriu norvegian, deoarece momentan eu, mai risk adverse din fire inca plutesc in dorul lelii in larg, mai fac cate o incursiune sa mai fur cate o banana de pe plaja daca mi se face foame, dar nu am inceput inca debarcarea finala, nu mi-am stabilit inca nici pe unde sa o apuc (desi cand imi aduce cineva aminte incerc sa aflu pe unde ar fi mai bine, ca de ex recent bloggerul Loopoo linkat de bloggerul Mircea Vladut).

    RăspundețiȘtergere
  15. Re Promo de dat treaba de facut manifestantilor Revendicatori, chiar cred ca m-am intrecut pe mine insumi la creativitate pe blogul lui Mircea Vladut sub postul despre Revendicari, chiar legat de aceste calcule economice de datorii mentionate de mine mai sus, si propuneam fiecaruia, in onoarea memoriei lui Blaise Pascal, sa incerce sa isi faca un asemenea bilant personal in cifre re cati bani au incasat de la bugetul de stat si cati bani (inclusiv alte contributii si ele masurabile in bani, chiar si la casnici sau artisti), au dat ei inapoi catre bugetul acelui stat, ca sa le fie astfel mai usor sa isi prezinte acele Revendicari cu CIFRE in mana in fata unor functionari angajati de stat, (recunoscuti mondial ca fiind in general lenesi si nemotivati re a raspunde la diverse solicitatii din partea cetatenilor).

    (la mine era clar ca bilantul e negativ, adica eu am supt mult mai mult de la buget decat am contribuit, si inca nu numai de la cel al Romaniei, deci nu am cum sa fac vreo revendicare, dar poate la altii e invers, poate ca ei chiar au contribuit cu ceva mai mult decat au primit, si atunci chiar au de ce sa aiba revendicari, inclusiv se poate calcula si dobanda, etc.)

    RăspundețiȘtergere
  16. PS Am aflat intre timp si componenta conducerii curente a TVR si mi-a devenit si mai clar de ce Romania a avansat functional democratic si in general capacitativ cu numai 2 ani in ultimii 20 de ani cronologici, de la varsta functionala medie de 11 ani in 1992 (post mineriade/FSN), la numai 13 ani in 2012, insa, TOTUSI, la nivel regional, s-a recunoscut PUBLIC atat la vecinii bulgari, cat si la cei ungari, ca si ei au avut cam acelasi ritm LENT de dezvoltare, deci NU e doar legat de TVR, e ceva clar legat de competentele educatorilor regionali-locali + legat posibil si de ratele in crestere de analfabetism functional in regiune, care are cauze MULTIPLE, complexe, NU depinde de cine e Ministrul Educatiei respective, este gasit si la nivel global, desi poate in grade diferite, insa in CRESTERE peste tot pe ultima generatie, si re Romania, urgent imediat adresabil doar, ca sugestie efectiv posibil insa nu sigur utila, reintroducerea orelor de DIRIGENTIE re educatie civica si morala la copiii curenti din Scolile Publice, (plus desigur si Educatie Sexuala re imbunatatire indicatori de sanatate si posibil aport la o mai buna functionalitate re invatare)..deci trebuie renuntat la ideea curriculelor in principal bazate pe COMPETENTE, ca e CLAR de pe la toti ca NU mai merg, nu la nivel de educatie de masa necesara pt sec XXI, (si au fost pe ultimii 30 de ani doar SECUNDARE ca importanta si focus, chiar exact in tarile in care analfabetismul functional a fost mai redus/franat, insa NU stopat, nici acolo macar).

    RăspundețiȘtergere
  17. http://en.wikipedia.org/wiki/Functional_illiteracy

    http://fr.wikipedia.org/wiki/Illettrisme

    (interesant posibil de citit si in alte limbi)

    RăspundețiȘtergere
  18. @Rudolph A: ai avut dreptate cu Ungureanu

    RăspundețiȘtergere