marți, 10 ianuarie 2012

Profesorul rau si eleva cuminte

          Ma enerveaza sa vad cat de mult s-au elodizat romanii. Si dependenta lor fata de telenovele a devenit maladiva, astfel incat inventeaza scenarii penibile.
          Un profesor tanar are o aventura cu o eleva. Ajunge la inchisoare si e aratat cu degetul de toata lumea. De ce? Pentru ca pe tipa o invata cineva sa-l acuze de viol, sa-i poata cere niste bani, ca doar e grea viata. Si lumea il acuza. Ce nu intelege lumea e ca profu nu avea cum s-o duca cu forta pe tipa la hotel. Ea a mers de buna voie, cunoscand clar urmarile si intentiile. Nu mergi la un hotel la munte cu un tanar ca sa inveti, e clar. Doar ca tipa are caracter de tiganca si nu rateaza oportunitatea.
          Asa ca, niste tineri au o aventura intr-o camera de hotel si tara sare in sus. Problema mare! In timpul ce tot MAPN se concentreaza sa-l acuze pe tip, violatorii isi fac de cap prin parcuri, lasand in urma cadavre, fete de 11 ani raman insarcinate, copiii mor batuti de parinti, pestii si prostituatele se imbogatesc, elevele lipsesc de la cursuri pentru ca trebuie sa se dezbrace la tv.
          Romeo must die!
         

2 comentarii:

  1. Re doar ultima propozitie, (ca despre restul am comentat de-mi vine rau cat ai fost tu in concediu de odihana): ce coincidenta ! Chiar ieri sau alaltaieri scriam pe blogul Roscatei despre Fat Frumos ca arhetip si imi ridicam problema etica re daca e bine sa scriu in continuare despre asta fara a ma documenta mai serios in prealabil datorita posibilului risc de a se interpreta cumva din greseala ca eu as dori sa il "omor" pe Fat Frumos...deoarece am simtit in sufletul meu, desi nu stiu daca e corect sau nu, ca totusi asa ceva NU e bine, nici macar la nivel de demistificare, cred.

    Si acum vin aici si citesc asta despre Romeo, si IAR ma simt vinovat ca NU mi-am facut lectiile propuse despre Fat Frumos, mai ales ca pt mine personal Romeo reprezinta un nume ff drag, mai bine zis ff important, (si nu numai cel al personajului Shakespeare-ian)

    RăspundețiȘtergere
  2. Re diverse caractere (de tigani sau de altfel); IMHO, efectiv doar IMHO, ca nu e la nivel bine studiat sau documentat la nivelul meu: fiecare fel de caracter are posibilele lui vulnerabilitati, si deci eu de obicei incerc sa ma ghidez dupa chestia aia ca "e si ei oameni"...asa cum sunt si eu, sau, daca as fi Pinocchio, (care este un personaj de basm si desen animat care mie imi place ff mult si cu care chiar cred ca ma pot identifica la un anumit nivel), asa cum mi-as dori sa fiu si eu, de fapt.

    Numai cel al realilor psihopati (definiti legal) nu prea are.

    RăspundețiȘtergere